Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke Odd kommer til å hevde seg. I mine øyne galskap og bruke så mye penger på en spiller til Tippeligaen.

8110563[/snapback]

 

Jeg synes ikke summen er så ille når det er snakk om en spiss som spiller på Tsjekkias 3.beste lag.

I forhold til andre overganger denne vinteren(S.Brenne, B.Steenslid, osv) er dette en grei pris. Den summen Viking betalte for B.Steenslid er bare latterlig...

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke summen er så ille når det er snakk om en spiss som spiller på Tsjekkias 3.beste lag.

I forhold til andre overganger denne vinteren(S.Brenne, B.Steenslid, osv) er dette en grei pris. Den summen Viking betalte for B.Steenslid er bare latterlig...

8111886[/snapback]

Summen er grei om han slår til. Mange her inne som priser spillere som kanskje blir taklet ut av tippeligaen så det synger etter. Rosenborgs afrikanere og denne karen i Odd feks. Det er vel etter hvert en del strålende eksempler på lovende nye spillere som floppet stort i norsk tippeliga. Alle vil ha en ny Koren, Scharner, Mikel, Sappara osv, men ikke alle får det.

 

"Time will show" ;)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Rosenborg vant 5-0 over Stabæk i kveld i Abrahallen. RBK kjørte så å si over Stabæk som var elendig i alle retninger. Rosenborg spilte ganske aggresivt hele kampen, og Iversen scoret førstemålet i førsteomgangen. Etter pausen kom Kone inn etter Iversen og headet en pasning rett i mål etter 20 sek på banen.. Konan scoret også, og midtbanen funket perfekt gjennom hele kampen. Rimelig deilig å se en slik kamp en måned før seriestart! Lovende!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...