Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Sinnsyk benk. FFK fremstår jo som en storklubb med de skinnsetene.

8234066[/snapback]

 

FFK er en stor klubb. :cool:

Håper nystadion motivere guttene til ekstra innsats. Gleder meg til avspark. Endelig har fotballgærningene fått en skikkelig arena. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Grattis med ny og fin stadion!

 

Likte spesielt FFK logoen laget med setene på den ene tribunen og seff benken da!  :)

 

Hva er kapasiteten btw?

8236854[/snapback]

 

Kapasiteten er på 12.500 plasser, med utvidelsesmulighet for 3000 til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg vet ikke hvor fotballfrelst man er i Fredrikstad, men satser dere på fullsatt hver hjemmekamp?  ;)

8240071[/snapback]

 

Ser ikke bort fra at de mest attraktive kampene vil fylle opp Værste. Så kan det jo hende at de moderne fasilitetene vil høyne gjennomsnittet. Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. :p

Lenke til kommentar
Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. :p

8240258[/snapback]

Vel, du ser jo på det første bildet jeg postet hvor Plankehaugen kommer til stå. I fjor var de trykt nede hjørnet, og det var ikke helt bra for stemningens skyld. Nå som det er tak over tribunen òg, blir det nok bedre lydgjengivning på stadion.

 

Begynner å glede meg nå. Har du sesongkort?

Lenke til kommentar
Det var vel ganske mange på den forrige stadionen så vidt jeg husker, men den var jo mindre da. Det kan jo hende de drar flere folk med ny og fin stadion..

8240099[/snapback]

FFK kommer høyt på tilskuertall ja, fant denne oversikten, FFK hadde 6. høyeste tilskuertall i tippeligaen.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Norske_idrett...ge_tilskuertall

 

De er på 7. plass på lista pga noen rabiate Ålesundere :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. :p

8240258[/snapback]

Vel, du ser jo på det første bildet jeg postet hvor Plankehaugen kommer til stå. I fjor var de trykt nede hjørnet, og det var ikke helt bra for stemningens skyld. Nå som det er tak over tribunen òg, blir det nok bedre lydgjengivning på stadion.

 

Begynner å glede meg nå. Har du sesongkort?

8240695[/snapback]

 

Har ikke råd til det. :hrm:

Lenke til kommentar

Så er ikke norsk fotball det samme som italiensk heller da, langt mer fysisk spill. Pluss at banene ikke er av samme klasse her oppe. Så om man presterer godt i en serie, vil ikke det automatisk si at man gjør det like bra andre steder ;)

 

Sier ikke dette for å være nedlatende mot dem eller Lyn, er bare at jeg ikke vil gå med på opphausingen før man ser at de virkelig har det som trengs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...