Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Er greit at RBK ikke vinner kampene nå, da får vi i hvert fall en liten periode uten eplekjekke trøndere :wee:

 

For noe sier meg at vi ikke vil være dem foruten i serien, da blir det vel mer snakk om 10 kamper uten tap fremfor 10 kamper uten seier for RBK.

 

Brann må klare seg uten Eirik Bakke i lang tid. Skottene er det ingen som vil ha, bortsett fra Sandefjord som vil har Miller. Hadde vært greit om Mjelde og de to skottene kunne blitt venner så vi kunne brukt dem i hvert fall en halv sesong. Noe sier meg at de kommer til å trenge dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, nok mobbing av bergenserne for denne gang. ;)

 

En ganske interessant artikkel fra RBKweb:

 

RBKweb.no - Vil gi Sapara tid

 

Håper virkelig RBK klarer å få jobbet inn en tilnærmet fast midtbane med Sapara som den sentrale playmakeren. I tillegg til han så vil jeg se PCS som en av de to indreløperne. Tettey og Konan får slåss om den siste plassen (i tillegg har vi Traorè, Strand, Solli og Riseth som kan steppe inn ved skader/sykdom). :)

 

Edit: Adressa.no - Sapara ber om tid

 

Haha, morsomt sammentreff(?). Virker som om Sapara har lyst til å spille i den sentrale rollen. Tiden vil vise om han blir vårt nye "anker". :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

I mine øyne blir Brann styrket om skottene flytter på seg. De har vært et uromoment i spillergruppa i hele høst.

 

Blir forresten spennende å skje hva som skjer med Ogbuke. Det eneste som er sikkert er at han forblir i Tippeligaen. Den høye prislappen forhindrer nok en overgang til en annen norsk klubb. Vil han være motivert for en ny sesong for Lyn?

Lenke til kommentar
Blir forresten spennende å skje hva som skjer med Ogbuke. Det eneste som er sikkert er at han forblir i Tippeligaen. Den høye prislappen forhindrer nok en overgang til en annen norsk klubb. Vil han være motivert for en ny sesong for Lyn?

7845990[/snapback]

 

Vanskelig å si, med disse nigerianerne. Ikke sikker på Ogbuke er den samme som Edu, men hvis han er det, så trur jeg ikke motivasjonen er problemet. Han virker ha ha litt bedre holdinger enn kompisen Mikel. Han trur jeg står på å gjør sitt beste uansett hvor han spiller. Forholdet mellom agenten hans, Shttu, og klubben, kan sikkert også ha innvirkning. Men det virker som om de er blitt "gode venner" igjen da....nå som Morgan er borte.

 

Og han blir nok i Lyn, ihvertfall til neste overgangsvindu. Ingen norske klubber kommer til å ba opp det Lyn forlanger for han.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Ble positivt overasket over at RBK ønsket Myhre og ikke en eller annen "Bongo fra Kongo" eller "Gregor". Vi trenger en Myhre i form for landslagets del. Oppdal er en god keeper, helt klart. Men han har fortsatt mye å lære og det blir litt tynt om Norge må bruke han som førstekeeper.

 

Gratulerer til Viking for at de hanket inn Myhre. Tror det laget kan overaske positivt i år etter den skuffende 2006 sesongen.

 

Tror ikke akkurat RBK taper så mye på å måtte satse på Hansen i mål når Lars er skadet. De er, i hvert fall på papiret, så suverene ellers på banen. Men det er jo en garantist for at Huseklepp vil score mot RBK i hvert fall, om Hansen står i mål :wee:

 

I Bergen ryktes det om at Winters er på vei til en annen norsk klubb. Sæternes er ikke villig til å signere før det kommer klart frem at Brann satser på gull. Dvs, man må få Andresen til å signere eller man må finne en like god erstatter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...