Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han er jo ung? Det er jo ikke lenge siden Oppdal ble harselert med som alt for dårlig. Nå vokter han landslagets mål. En keeper er avhengig av erfaring for å bli god, Lund Hansen kan jo fort bli det om han får litt tillit. Det kunne vært fint om RBK kunne få frem en god norsk keeper.

 

Men RBK har vel kun to keepere, eller tar jeg feil? Det kan jo bli litt tynt. Ser at Brann har vel anskaffet seg Kenneth Udjus nå selv om habile unggutten Thorbjørnsen er i reserve, han har prestert meget godt tidligere. Men han blir trolig lånt ut til Løv Ham, noe han nok har godt av slik at han ikke stagnerer.

 

Merker meg at Brann endelig er litt bedre enn RBK i noe (sett bort ifra Royal League ). Wikipedia siden til Brann er ørlite mer informativ enn RBK sin. Her i Bergen må vi nøye oss med de smulene vi klarer å karre til oss :wee:

Lenke til kommentar
Men RBK har vel kun to keepere, eller tar jeg feil? Det kan jo bli litt tynt.

7857641[/snapback]

 

Rosenborg har bare to seniorkeepere ja.

 

Merker meg at Brann endelig er litt bedre enn RBK i noe (sett bort ifra Royal League ). Wikipedia siden til Brann er ørlite mer informativ enn RBK sin. Her i Bergen må vi nøye oss med de smulene vi klarer å karre til oss :wee:

7857641[/snapback]

 

Godt mulig, jeg orker ikke å lese gjennom Brann-artikkelen (bortsett fra avsnittet om "elevatorlaget" a.k.a. "The elevator era", som jeg finner hysterisk morsom). Uansett er det en glede jeg unner deg :p.

Endret av Katalysator
Lenke til kommentar

Jeg håper Winters er så fast bestemt på å komme seg bort at han storspiller for å bli hentet av en klubb. Er jo lov å håpe. Andresen og Sæternes er for en gang skyld med på sesongforberedelsene, noe som er positivt.

 

Jeg forstår godt Braaten. Skal han ut så må det bli snart, han blir ikke akkurat yngre med årene. Selv om han kanskje burde satse på en ett eller to års kontrakt med RBK for så å dra ut.

Lenke til kommentar

Med tanke på den labre interessen for blant annet Korèn og Edu så vet jeg ikke om noen store klubber faktisk vil hente Daniel.

 

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om hva jeg synes om han. På sitt beste er han fantastisk, men det er utrolig lenge mellom hver gang han faktisk presterer. :-\

Lenke til kommentar

Han er litt som Sæternes (dog fullstendig annerledes i stilen). Vekke i lange perioder for så å glimte til med enorme prestasjoner. Tror nok Braaten sine agenter har blitt kontaktet og at han derfor har endel planer for hvor han skal.

 

Men RBK har nå nok av spillere til å overta, blir nok et verre slag for Brann når Andresen forsvinner til VIF eller Stabæk, noe jeg tror og frykter at han gjør. :(

Lenke til kommentar
Med tanke på den labre interessen for blant annet Korèn og Edu så vet jeg ikke om noen store klubber faktisk vil hente Daniel.

 

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om hva jeg synes om han. På sitt beste er han fantastisk, men det er utrolig lenge mellom hver gang han faktisk presterer. :-\

7885028[/snapback]

 

Problemet med Edu var vel at det var usikkert ang arebidstillatelse i England. Han har ikke nok landskamper for Nigeria for å kunne få det automatisk.....hadde han blitt garantert arbeidstillatelse, så hadde han nok spilt for en engelsk klubb nå.

 

Braathen vil nok ike oppleve det problemet. Og siden han er bosman etter sesongen, så trur jeg ikke agenten hans vil få noen store problemer med å finne en klubb til han.

 

Ang. Koren, så var det faktisk endel klubber på banen, men få store. Ikke alt som har kommet frem i media.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Om Andresen forsvinner så kommer Brann til å slite, da de ikke har noen erstatninger i bakhånd.

 

Skjønner ikke helt hvorfor han skulle vurdere Vif eller Stabæk, Mjelde evt. flytte tilbake til røttene?

7885318[/snapback]

 

Stabæk er gamleklubben og i VIF har han vistnok en god del kontakter og kjente folk. Om VIF hadde kapret Andresen ville de blitt fryktelig farlige i 2008.

Lenke til kommentar
Om Andresen forsvinner så kommer Brann til å slite, da de ikke har noen erstatninger i bakhånd.

7885318[/snapback]

 

I fjor var vel ikke Andresen akkurat fantastisk god...

 

Gashi, Haugen og Bakke holder høyt Tippeliganivå. I tillegg har Monkam vært konge i RL-kampene. Det går gjetord om vår nye sentrale midtbanespiller Jaiteh. Jeg hadde vært myyyye mer bekymret om vi hadde mistet en av våre forsvarsspillere, spesielt Siggurdsson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...