Gå til innhold

instance raid: Naxxramas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig har jeg ubuffa 1390 ap med warrioren min uten imp zerkstance, hvor mange på forumet har det med warriorn sin i lvl 60?

 

Dette er med grønt/blått gear.

7670774[/snapback]

 

jeg har 1278 uten battleshout på lvl 60, men du har sikkert dobbelt så mye hp ja :p

dette er med aq/naxx gear

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ubuffa 1390 ap med warrioren min uten imp zerkstance, hvor mange på forumet har det med warriorn sin i lvl 60?

 

Dette er med grønt/blått gear.

7670774[/snapback]

 

jeg har 1278 uten battleshout på lvl 60, men du har sikkert dobbelt så mye hp ja :p

dette er med aq/naxx gear

7671958[/snapback]

 

Jeg har vel 5k hp mer enn deg, når du dinger 70 om du bruker det samma gearet vil jeg ha 3k hp mer enn deg, og 50 ap mer enn deg, men kan godt hende du har 1-2% crit høyere.

 

Nå har ikke jeg så ubert gear heller.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bytte ut av mitt utstyr før 70. Det første jeg bytter ut blir vel min 1h...

7671902[/snapback]

 

Pauldronsa blir de første dine, lvl 61 quest med +35 dmg / litt mp5 / mye sta / int :)

7672147[/snapback]

 

Linkey? :hmm:

Finner ikke på thott..

 

Og vet jaggu ikke hvor mange quests det blir på meg. Tenk hvor h*****' mange det er i Outlands i starten.. :(

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Personlig har jeg ubuffa 1390 ap med warrioren min uten imp zerkstance, hvor mange på forumet har det med warriorn sin i lvl 60?

 

Dette er med grønt/blått gear.

7670774[/snapback]

 

jeg har 1278 uten battleshout på lvl 60, men du har sikkert dobbelt så mye hp ja :p

dette er med aq/naxx gear

7671958[/snapback]

 

Jeg har vel 5k hp mer enn deg, når du dinger 70 om du bruker det samma gearet vil jeg ha 3k hp mer enn deg, og 50 ap mer enn deg, men kan godt hende du har 1-2% crit høyere.

 

Nå har ikke jeg så ubert gear heller.

7672152[/snapback]

Jeg trodde du fikk nærmere 3000 hp fra "dinging" 60-70?

Lenke til kommentar
altså..selv om BC snart kommer..så betyr det ikke aldri med azroth instances uansett da..du kan jo ikke tro du er kul i BC bare du har kommet deg på 60.

skal du foreksempel ha tier5, så må du gjærne komme til tier5 instancen med tier 2 eller aller helst tier 3 for å i det hele tatt overleve der..og for å få tier 3 og 2 krever en DEL jobbing i azeroth. så jeg forstår ikke hva alle prater om at folk lenger ikke gidder å raide ony...MC..BWL osv...man må jo det for å få gears til å overleve ut i outland.

 

Tier3 blir ikke noe særlig å rope hurra for på lvl 70 etter hva jeg forstår.

If you're wearing tier 3 at level 70, you better have a really good sense of humor and the ability to accept being called names void of allowing yourself to be emotionally damaged.
For clarity, loot accessible at level 70 will exceed the quality of loot accessible currently.

 

The advantage for players in current tier-3 will be having a bit of an easier time leveling through the initial content. After that, the current tiers won't really qualify or be comparable as end-game loot.

Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

Kilde: http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/9237405.htm

7670005[/snapback]

ja men du forstår jo selv at du kan ikke gå fra tier 0 på lvl 60 og rett over på tier 5! bare fordi du har adgang til outland. du må nok beregne deg på å jobbe deg oppover og heller få svakere tier først, før du satser på 5'ern. og da må du jo gjerne jobbe i azeroth. det er bare poenget mitt.

Lenke til kommentar
Imo er AQ40 vanskeligere enn Naxx - Huhuran er garantert mer hodebry enn de 10 første bossene i Naxx. Eller, Patchwerk er litt småirr, men bortsett fra det :)

7670360[/snapback]

 

Pfft, guildet mitt brukte 2 tries på huhuran, og vi hadde 50% av oss blått/grønt gear :p (vi var gode med nature res & pala/mage shield/iceblock)

 

Nå 4 horsemen var litt vanskeligere ja.

 

 

 

Jeg kan lett si at magtheridons lair er ekstremt mye vanskeligere enn naxx :p

 

 

De første små guardsa _hitta_ meg for 3900 med shield wall oppe, og critta for 8k med shield wall oppe :p

 

Nå de skal bli morsomme ja :p (dette var med 10k ac bare dog)

7670790[/snapback]

sorry ass, men jeg tror faktisk ikke noe på deg når du sier dere tokk huhuran uten at noen i guilden hadde en eneste epic item.

Lenke til kommentar
Imo er AQ40 vanskeligere enn Naxx - Huhuran er garantert mer hodebry enn de 10 første bossene i Naxx. Eller, Patchwerk er litt småirr, men bortsett fra det :)

7670360[/snapback]

 

Pfft, guildet mitt brukte 2 tries på huhuran, og vi hadde 50% av oss blått/grønt gear :p (vi var gode med nature res & pala/mage shield/iceblock)

 

Nå 4 horsemen var litt vanskeligere ja.

 

 

 

Jeg kan lett si at magtheridons lair er ekstremt mye vanskeligere enn naxx :p

 

 

De første små guardsa _hitta_ meg for 3900 med shield wall oppe, og critta for 8k med shield wall oppe :p

 

Nå de skal bli morsomme ja :p (dette var med 10k ac bare dog)

7670790[/snapback]

sorry ass, men jeg tror faktisk ikke noe på deg når du sier dere tokk huhuran uten at noen i guilden hadde en eneste epic item.

7674458[/snapback]

50 % i grønt/blått. mange blå er faktisk veldig gode, som fra zg. Så med noen folk med EPIX LOLX, er ikke så vanskelig. AQ40 bossene baserer seg ikke på hvor bra gear, men hvor gode folk...

Lenke til kommentar
50 % i grønt/blått. mange blå er faktisk veldig gode, som fra zg. Så med noen folk med EPIX LOLX, er ikke så vanskelig. AQ40 bossene baserer seg ikke på hvor bra gear, men hvor gode folk..

 

 

Finner dette vanskelig å tro. jeg er enig i at skills tacts osv har mest å si, men hvis en haug med folk flyr rundt med grønt/blått gear der inne kan ikke de ha mye erfaring. Og man lærer ikke hvordan man spiller i raids av å levle.

Lenke til kommentar
ja men du forstår jo selv at du kan ikke gå fra tier 0 på lvl 60 og rett over på tier 5! bare fordi du har adgang til outland. du må nok beregne deg på å jobbe deg oppover og heller få svakere tier først, før du satser på 5'ern. og da må du jo gjerne jobbe i azeroth. det er bare poenget mitt.

Joda, man bør vel helst få Tier 4 før man prøver seg på T5. Men for å få T4 trenger man ikke T3, da man får utstyr som tilsvarer dette ved lvl 70. Om man måtte innom T2-3 først, hvordan skulle det da gå med alle Blood Elves og Draenei?

Lenke til kommentar
50 % i grønt/blått. mange blå er faktisk veldig gode, som fra zg. Så med noen folk med EPIX LOLX, er ikke så vanskelig. AQ40 bossene baserer seg ikke på hvor bra gear, men hvor gode folk..

 

 

Finner dette vanskelig å tro. jeg er enig i at skills tacts osv har mest å si, men hvis en haug med folk flyr rundt med grønt/blått gear der inne kan ikke de ha mye erfaring. Og man lærer ikke hvordan man spiller i raids av å levle.

7677943[/snapback]

 

Hørt om premade guilds?

Lenke til kommentar
50 % i grønt/blått. mange blå er faktisk veldig gode, som fra zg. Så med noen folk med EPIX LOLX, er ikke så vanskelig. AQ40 bossene baserer seg ikke på hvor bra gear, men hvor gode folk..

 

 

Finner dette vanskelig å tro. jeg er enig i at skills tacts osv har mest å si, men hvis en haug med folk flyr rundt med grønt/blått gear der inne kan ikke de ha mye erfaring. Og man lærer ikke hvordan man spiller i raids av å levle.

7677943[/snapback]

 

Hørt om premade guilds?

7678717[/snapback]

Nei. Guilds er sammensatt av personer som offiseere og guild master plukker ut, har hørt om guild remakes da, altså guilds som har blitt splittet opp å blitt lagd på ny. Blir vel egentlig "remade".

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Nei. Guilds er sammensatt av personer som offiseere og guild master plukker ut, har hørt om guild remakes da, altså guilds som har blitt splittet opp å blitt lagd på ny. Blir vel egentlig "remade".

7681236[/snapback]

 

Premade guilds er guilds som starter på en ny server.. Alle eller de fleste av spillerene har raida endgame fra før av og har god erfaring med raids, samt kunnskap om spillet. Ikke "noobs" med andre ord.

Dette guildet PcT snakker om er et slikt guild.

 

Edit: sletta stor quote.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Nei. Guilds er sammensatt av personer som offiseere og guild master plukker ut, har hørt om guild remakes da, altså guilds som har blitt splittet opp å blitt lagd på ny. Blir vel egentlig "remade".

7681236[/snapback]

 

Premade guilds er guilds som starter på en ny server.. Alle eller de fleste av spillerene har raida endgame fra før av og har god erfaring med raids, samt kunnskap om spillet. Ikke "noobs" med andre ord.

Dette guildet PcT snakker om er et slikt guild.

 

Edit: sletta stor quote.

7681626[/snapback]

Ah ok, trodde først det var du som surra jeg :p Takk for innføringa i hvertfall :p

Lenke til kommentar
er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

Lenke til kommentar
er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

7686440[/snapback]

 

 

Utifra hva man ser du har skrevet til nå, skulle man tro du var en e-bayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...