Gå til innhold

instance raid: Naxxramas


Anbefalte innlegg

er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

7686440[/snapback]

 

 

Utifra hva man ser du har skrevet til nå, skulle man tro du var en e-bayer.

7686477[/snapback]

hva mener du med at jeg er en e-bayer?

at jeg har kjøpt min karakter på e-bay.. haha.. lættis. vis du hadde sett main karakteren min hadde du nok ikke sagt det der. den har 0,5 tier 0 hahaha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

7686440[/snapback]

 

 

Utifra hva man ser du har skrevet til nå, skulle man tro du var en e-bayer.

7686477[/snapback]

hva mener du med at jeg er en e-bayer?

at jeg har kjøpt min karakter på e-bay.. haha.. lættis. vis du hadde sett main karakteren min hadde du nok ikke sagt det der. den har 0,5 tier 0 hahaha

7686521[/snapback]

 

Så hvis du har tier 0.5 så kan du altså ikke ha e-bayed characteren din?

Make no sense.

 

Folk e-bayer jo alle slags chars, folk flest driter vel i gear, de vil bare spille den klassen de kjøper.

 

Også er det jo seff folk som kjøper characters med fullt tier 3 rett før TBC, som er ikke så veldig smart.

Lenke til kommentar
er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

7686440[/snapback]

Men likevel handler nesten alle topicsa om det samme? :ph34r:

Lenke til kommentar
smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

Ja inn- og utlogging er virkelig et slit... Dere BER jo om trøbbel når dere bruker samme profil. Snakk om å rote det til for seg selv.

Lenke til kommentar
er naxx atm den vannskligste instancen i wow?

7669507[/snapback]

Er så morsomt å tenke på at det er samme personen som har lagd denne tråden, som han som har starta uendelig mange tråder om at man må bruke mye tid med wow for å få bl.a. tier3..

7681460[/snapback]

smo jeg har prøvd å forklare før så bruker 2 av brødrene min dette forumet også.. de spiller også wow, og jeg vet jo ikke hva de skriver her.

de lager ikke nye profiler her for da må man hele tiden logge seg inn og ut hver gang noen skal lese eller kjekke noe, så derfor har vi alle en profil som hele tiden er logget på.

7686440[/snapback]

Men likevel handler nesten alle topicsa om det samme? :ph34r:

7687337[/snapback]

ja jeg beklager, jeg skal si fra til brødrene mine å slutte å bruke denne profilen hvis det gjør deg lykkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...