Loeve Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Kan noen folkare meg hvordan dette fungerer, hvordan man får poeng osv.? 7711295[/snapback] Det er 1000 "skjulte" poeng for hvert spill. Spillprodusenten legger inne visse mål du må nå, og du vil få poeng ut ifra hvor vanskelige disse målene er. Antall mål og vanskelighetsgrad er forskjellig fra spill til spill. Eksempel på Achievements: - Gå igjennom Gears of War på casual (GeOW) - Putte ballen ti ganger eller flere i en kamp med én spiller (Fifa 07) - Gå igjennom main storyline (Oblivion)
Bruker-104685 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har 12560 gamerscore, jeg fullfører som regel med litt achievement på hvert spill jeg har godt igjennom en gang, og så satser jeg litt med nesten alle achievements som er på ett spill. Har vertfall Veteran på COD2 og slayet 1000 zombies med hendene
Straffa Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes det er flott at vi har achievements, men jeg er ikke noe achievement junkie. Morsomt å sammenligne spill med kompiser
BioNor Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Syntes GeOW gjorde noe riktig ved å gi en slags belønning utenom Achievementpoeng. Man fikk unlocket et eget gamerpic dersom man klarte spillet på Insane(se avataren min) og et annet når man får Seriously...-ach. i MP. Personlig syntes jeg det er fryktelig gøy med disse poengene og spiller vel spillene mine en god del mer nå som jeg har små mål å nå. MP achievements er jeg ikke så glad i da de ofte fører til en litt kjipere onlinecommunity(en god del som gir faen i å ha det gøy, men spiller kun for egen del for å oppnå forskjellige ach.) Endret 16. januar 2007 av BioNor
lektroluv Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 MP achievements er jeg ikke så glad i da de ofte fører til en litt kjipere onlinecommunity(en god del som gir faen i å ha det gøy, men spiller kun for egen del for å oppnå forskjellige ach.) Er enig i det. De skulle konsentrert seg mer om singleplayer achievements. F.eks GRAW har alt for mange hjernedøde achievements.
Jakoozie Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er greit nok med achievements sånn som de er nå. Men jeg syns også at en burde bli belønnet for poengene. F.eks så kunne vi "bruke" poengene (totalen forsvinnner ikke fra nicket eller noe) på themes, trailers og kanskje live gold.. Det hadde vært noe..
Kjeksmestern Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Tror juksing ville blitt mer utbredt om det ville skje. Nja, skeptisk
Wyldelife Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Haha, det bildet over var drit bra! ^^ GT'en min; Denne viser at jeg vil gå det lille ekstra for å få noen ahvivements, men at jeg ikke er en skikkelig junkie
iStephano Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hvilken film er det fra igjen? Sett den før, konge film! Men over til poengene. Synes det er bra, men det var et spill jeg spillte som spydde Achievement uansett hva du gjorde. Det var ikke noe gøy, var nesten så ille at hvis du snudde deg 180grader så fikk du 40 poeng eller noe. Det var hjernedødt
Snikpellik Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hvilken film er det fra igjen? Sett den før, konge film! Men over til poengene. Synes det er bra, men det var et spill jeg spillte som spydde Achievement uansett hva du gjorde. Det var ikke noe gøy, var nesten så ille at hvis du snudde deg 180grader så fikk du 40 poeng eller noe. Det var hjernedødt 7755720[/snapback] Hvilket spill var det? Mange spill er litt for lette, ja, som King Kong for eksempel.
Wyldelife Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 The Anchorman, alle nyhetsankerene i hele byen møter opp til en showdown, Brick overdriver selvfølgelig Genial bra film ja! Hele "brat pack" er med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå