Gå til innhold

Flexi-Data konkurs idag


Anbefalte innlegg

kan prøve å kontakte dem på salg(at)flexi-data.no

7646992[/snapback]

 

Den mailen er nok desverre ikke i bruk lengre.

 

Får håpe at de ansatte hos flexi data har fått lest denne tråden og at de vet hvor savnet de vil bli. Er vel liten mulighet for at de prøver igjen om de føler at markedet ikke er der for dem.

 

Ikke noen her inne som kjente dem da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En trist nyhet. Både familien min, jeg, fler av mine venner og bekjente har handle datautstyr hos Flexi-data og alle har nytt godt av den gode servicen hos dem. Som fler andre har sagt her, de har et mye høyere kunnskapsnivå innen data enn de fleste andre som solgte datautstyr her i Bergen. Håper inderlig at de to karene som jobbet der har fått seg noen godt betalte jobber.

Lenke til kommentar

Enig med alle andre her; at Flexi-Data er borte, er en ren tragedie for oss her i Bergen.

 

Vi har nok vært bortskjemte, kanskje uten helt å være klar over det.

 

Tusen takk for suverén service, Johnny! Det nye hovedkortet fungerte fint..

Hilsen en tidligere postmann :-)

 

Edit: fjernet en overflødig r.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
Kan det stemme at de hadde et påslag på kun 7% på varene de solgte? Vet at det er marginalt i denne bransjen, men 7% er lite uansett bransje! Kanskje noen som har tilhørighet til butikken som er innom her og kan kommentere dette?

7632396[/snapback]

 

Som nevnt av flere er dette nok det maksimale du kan håpe på skal du greie og henge med i prisdansen, og logisk nok er det helt umulig og tjene noe særlig med penger på slikt.

Grossisteide websjapper som f.eks Komplett m.f sørger for at vi stort sett ikke kommer til og se noe særlig nyetableringer på HW-salg i norge.

Skal fysiske sjapper overleve må de satse på service av utstyr men der er også markedet presset da mange fikser ting selv eller kjenner noen som har slikt som hobby og jobber nesten gratis, samt at nye maskiner er så billige at mange nå for tiden heller kjøper enn ny boks enn og koste på den gamle.

Lenke til kommentar

Triste nyheter dett ja. Har handlet det meste av utstyr der. Fantastisk konsept! Du bestiller varen på nettet, får tekstmelding når den kan hentes (gjerne dagen etter bestilling). Du slipper å vente på posten og betaler heller ikke frakt. Prisen på nettsiden er den du betaler, ikke en krone mer.

 

Nevnte jeg at servicen var kjempe?

 

Håper de starter opp igjen. Betaler gjerne litt ekstra for å ha et slikt tilbud i nærheten.

Lenke til kommentar
Hmm... responsen på mailen min har vært særdeles dårlig.. kanskje folk ikke savner Flexi like mye som de gir uttrykk for. har faktisk bare fått ETT svar til nå :(

7669815[/snapback]

 

Respons på mail? Hva du snakker om?

 

Det er ikke noen som vil ringe til disse som drev flexi da, høre om deres planer videre?

7670417[/snapback]

Snakker om dette:

 

http://kenny000.googlepages.com/home

Har vel postet i en anne tråd..

se nedert på siden :)

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Handler 10% hos Datakjeden og 10% hos

Microplex. Men handlet 80% hos Flexi.

 

Håper de sympatiske og flinke karene der 

klarer å starte opp på nytt. F.eks i Åsane  :whistle:

Masse folk her, ca. 40000 og vi har kort vei

til en koselig liten by som heter Bergen...

 

Det er et lite trinn opp fra Elkjøp å gå til

Datakjeden, men det var et gigantisk steg

derfra og opp til Flexi   :woot:

 

See you soon  :cool:

7638560[/snapback]

 

Har lurt på hvorfor i alle dager det ikke finnes en databutikk i Åsane, var jo fram til for kort tid siden Norges største bydel, skulle tro det var kundegrunnlag for databutikk der ... o_O Vi savner iallefall en databutikk i Åsane, er litt langt å kjøre til Laksevåg for å stå i kø på kjipe Datakjeden. :hrm:

7638607[/snapback]

 

Jeg har også handlet mye der, anbefalt andre osv.

Nå tror jeg faktisk at ihvertfall en av de som jobbet der bor i Åsane, så de burde jo absolutt starte opp igjen der.

 

Hadde vært genialt med en slik butikk med så kjekke folk her i Åsane.

 

I alle de år jeg handlet der har jeg ingenting å klage over.

Håper dere som drev dette kommer dere ovenpå igjen!

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Her trengs nok litt opprydning. Det gjelder både egenreklame og diskusjoner rundt denne. Til dere som har lekt detektiver her: Slikt skal rapporteres, ikke diskutere i tråden. Det regnes som off topic.

 

Stenges for opprydning.

 

Edit: Da åpnes tråden igjen. Den påståtte egenreklame vil bli tatt til vurdering internt. Her i tråden er ytterligere diskusjon rundt dette off topic.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Trist.

Synd.

Jævlig dårlig start på året.

 

Flexi-Data var den eneste sjappa som jeg har opplevd som en _BRA_ butikk å handle i. Greit nok, Netshop m.fl. er raske de, og stiller god service, men det kan egentlig ikkje sammenliknes. Flexi-Data var noe særegent, noe unikt.

 

Jeg sitter igjen med et inntrykk av at Flexi-Data hadde masse kunder. Om de har holdt seg til 7%, hva kan da ha forårsaket at de har gått konkurs?

 

R.I.P. Flexi-Data.

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Hmm...det var ofte folk i butikken når jeg var der, så jeg fikk inntrykk av at det gikk bra og ble overasket når jeg så de gikk konkurs...

 

...men, selvom mange i tråden her likte de godt så er det ikke en veldig kjent butikk. Datakjeden som nok er hovedkonkurenten er mye mer kjent, og "folk flest" handler nok enten der eller på el-kjøp o.l. da disse butikken er mye ivrigere på markedsføringen og rettere seg kanskje noe mer mot "folk flest". Tror dette kan være noe av grunnen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...