Gå til innhold

Flexi-Data konkurs idag


Anbefalte innlegg

Triste greier. det er sikkert! Nu gjelder det å finne en erstatning. Hva med en ny streng om tema i forumet? Jeg starter gjerne strengen når jeg har erfaring.

7753922[/snapback]

 

Jeg oppdaget i hvert fall hvor priviligert jeg har vert som kunde hos flexi-data etter min første bestilling hos Datakjeden. Leveringstider på over 2 uker på varer som står som lagervare på hjemmesiden deres gjør meg rimelig utålmodig når jeg er vandt med å kunne hente varen 2-3 dager etter bestilling. Min opplevelse av kundeservicen deres har heller ikke vert i nærheten av Flexi-Data.

 

Jeg liker å ha en fysisk butikk å forholde meg til når jeg bestiller komponenter, men samtidig har jeg ikke spesielt stor takhøyde for lange leveringstider. Spesielt ikke når varen står oppgitt som lagervare. Nå er det mulig jeg ikke har fått riktig bilde av datakjeden etter bare en bestilling, men jeg tror nok at jeg vil foretrekke å sponse posten ved neste bestilling.

Endret av idjut2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Triste greier. det er sikkert! Nu gjelder det å finne en erstatning. Hva med en ny streng om tema i forumet? Jeg starter gjerne strengen når jeg har erfaring.

7753922[/snapback]

 

Jeg oppdaget i hvert fall hvor priviligert jeg har vert som kunde hos flexi-data etter min første bestilling hos Datakjeden. Leveringstider på over 2 uker på varer som står som lagervare på hjemmesiden deres gjør meg rimelig utålmodig når jeg er vandt med å kunne hente varen 2-3 dager etter bestilling. Min opplevelse av kundeservicen deres har heller ikke vert i nærheten av Flexi-Data.

 

Jeg liker å ha en fysisk butikk å forholde meg til når jeg bestiller komponenter, men samtidig har jeg ikke spesielt stor takhøyde for lange leveringstider. Spesielt ikke når varen står oppgitt som lagervare. Nå er det mulig jeg ikke har fått riktig bilde av datakjeden etter bare en bestilling, men jeg tror nok at jeg vil foretrekke å sponse posten ved neste bestilling.

7774250[/snapback]

jeg hadde samme problemet..varen stod som lagervare på internett,og da jeg bestillte den og kom inn i butikken dagen etterpå,hadde de den ikke inne.. IRRITERENDE! så jeg måtte kjøpe en dårligere/mindre specet vare..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Betyr dette at eventuelle reklamasjoner og garantisaker da må kjøres direkte mot produsent? Ikke at jeg har hatt noen problemer hittil, men jeg kjøpte en PC der for et halvt års tid siden....

7631815[/snapback]

 

 

 

 

hei jeg har vært i kontakt med Norek.no for en rekalmasjon sak hos Flexi-data og fikk følgende svar:

 

"Du kan henvende deg til oss for garanti på varen, men for at jeg skal kunne hjelpe deg noe mer i denne saken må du ta kontakt med bobestyrer for Flexi-Data og få skaffet dem sitt ordrenummer hos oss."

 

Bobestyrer finnes på følgende link:

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=988505579

 

hvis linken ikke virker gå til www.brreg.no søk på org.nr 988 505 579 litt nede på siden finner dere -kunngjøringer -> Konkursåpning og vil finne litt av info der.

 

håper dette er til hjelp for noen av dere.

Lenke til kommentar

nå ser jeg hvor mye jeg savner flexi data.. der kunne du bestille en dag og dagen derpå ..eller max 3dager etterpå kan du( mener KUNNE :ermm: )du hente sakene hos de.. nå må du jo vente 1uke på at en av nettbutikkene skal få fingeren ut av rævva (unnskyld utrykket) før du får varen slengendes på posten.. og ikke nok med det,posten bruker jo sin tid på å få ut den derre papirlappen som står: "du har en pakke hos oss" :no:

Lenke til kommentar

Er vel nok usakligheter i denne tråden nå, er det ikke?

 

For min del merker jeg spesielt godt at flexi data er borte nå om dagen. Har akkurat bestilt meg ny pc, og vanligvis hadde jeg hentet delene dagen etter ute på flexi data, til en meget hyggelig pris og en kjempe bra service.

 

Nå må jeg heller vente 3-4 dager før delene kommer, og har jeg glemt noe på bestillingen må jeg i tillegg ut med ny frakt for den minste delen som skulle mangle.

 

Var innom datakjeden for å kjøpe noe av utstyret der. Det jeg skulle ha, som var reservert dagen før, og som jeg fikk bekreftet via telefonen dagen før at var lagt av til meg hadde de likevel ikke på lager, og ikke hadde de hatt det på lager på langt tid heller. Rart at de da kunne bekrefte over telefonen at varen ble lagt til side mens jeg snakket med dem.

 

I tillegg måtte jeg vente 20 min i "kø", og da var det en før meg som skulle ha hjelp. De tre som var på jobb i butikken var tydeligvis for opptatt med alt annet enn å hjelpe kunder.

 

Nei, heretter holder nok jeg meg langt unna datakjeden, og må konstatere at vi har hvert bortskjemt her i Bergen i lang tid med flexi data.

Lenke til kommentar
og ikke nok med det,posten bruker jo sin tid på å få ut den derre papirlappen som står: "du har en pakke hos oss"  :no:

7888646[/snapback]

Vurdert å BRUKE pakkesporingsnummeret til noe fornuftig?

 

Med en gang du ser at pakken har ankommet postkontoret, kan skrive ut en pakkelapp selv fra pakkesporings-siden, og løpe å hente den. Ellers velger du selv om du vil vente til neste dag når du får lappen fra posten...........

 

Det som er tregt, er oppdateringen på pakkesporings-siden. Der kan det feks komme opp klokka 10 på kvelden at pakken VAR ankommet postkontoret før de stengte... :nei:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...