Gå til innhold

Flexi-Data konkurs idag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Handler 10% hos Datakjeden og 10% hos

Microplex. Men handlet 80% hos Flexi.

 

Håper de sympatiske og flinke karene der

klarer å starte opp på nytt. F.eks i Åsane :whistle:

Masse folk her, ca. 40000 og vi har kort vei

til en koselig liten by som heter Bergen...

 

Det er et lite trinn opp fra Elkjøp å gå til

Datakjeden, men det var et gigantisk steg

derfra og opp til Flexi :woot:

 

See you soon :cool:

Lenke til kommentar
Handler 10% hos Datakjeden og 10% hos

Microplex. Men handlet 80% hos Flexi.

 

Håper de sympatiske og flinke karene der 

klarer å starte opp på nytt. F.eks i Åsane  :whistle:

Masse folk her, ca. 40000 og vi har kort vei

til en koselig liten by som heter Bergen...

 

Det er et lite trinn opp fra Elkjøp å gå til

Datakjeden, men det var et gigantisk steg

derfra og opp til Flexi  :woot:

 

See you soon  :cool:

7638560[/snapback]

 

Har lurt på hvorfor i alle dager det ikke finnes en databutikk i Åsane, var jo fram til for kort tid siden Norges største bydel, skulle tro det var kundegrunnlag for databutikk der ... o_O Vi savner iallefall en databutikk i Åsane, er litt langt å kjøre til Laksevåg for å stå i kø på kjipe Datakjeden. :hrm:

Lenke til kommentar

Et påslag på 7% er ikke unormalt nei. Mange tilfeller der eks. komplett selger sine varer med tap omtrent, disse kampanje PCene ligger veldig i grenseland når det gjelder fortjeneste de fleste ganger..

Endret av ffs
Lenke til kommentar

Når jeg leser alle innleggene her så vil jeg si at jeg tror ikke at disse to personene kunne bedt om en stort bedre tilbakemelding på hvordan de har drevet butikken sin. De kan jo bare legge ved en kopi av denne tråden på CV'en sin så vil de jo få jobb i en hvilken som helst salg/service næring :)

 

Selv bor jeg i Oslo så jeg har ingen kjennskap til denne sjappa, men det jeg tror ALDRI jeg har sett en slik butikk med utelukkende positive kommentarer! Så det virker som om datainteresserte i Bergen har mistet en fin butikk, og det er veldig synd!

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal gjøre disse karene bevisste på hvor glad vi er i dem slik at vi kan motivere dem til å starte opp på ny.

 

Jeg har derfor i full fart mekket en liten tribute til Flexi Data ved hjelp av googlepages. Men jeg synes at dersom det er noen som er gode på å lage nettsider burde gjøre dette slik at vi kan få igang en skikkelig hyllest med gjestebok, underskriftkampanje og kanskje et lite forum for Flexi Data. :)

 

Her er iallefall mitt lille bidrag.. :roll:

 

http://kenny000.googlepages.com/home

Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal gjøre disse karene bevisste på hvor glad vi er i dem slik at vi kan motivere dem til å starte opp på ny.

 

Jeg har derfor i full fart mekket en liten tribute til Flexi Data ved hjelp av googlepages. Men jeg synes at dersom det er noen som er gode på å lage nettsider burde gjøre dette slik at vi kan få igang en skikkelig hyllest med gjestebok, underskriftkampanje og kanskje et lite forum for Flexi Data.  :)

 

Her er iallefall mitt lille bidrag..  :roll:

 

http://kenny000.googlepages.com/home

7639785[/snapback]

Støtter han fullt ut! En egen side brude vært laget.

 

Det som er synd er at vi aldri fikk vite at det gikk så dårlig som dette. Hadde da gjort 100% av innkjøpene(ikke 80%, som før), og fått flere bekjente til å handle der!

Lenke til kommentar

nå har vi bare Datakjeden, hvor du alltid må stå laaang kø, og Express PC Service (XPCS).

 

sistnevnet tar VELDIG godt betalt.

 

en kammerat var innom der får å kjøpe et 54k modem til laptopen, de skulle ha 2400kr får et PCMCIA kort og 1200kr får et USB kort.

 

han stakk på clas ohlson fikk et til 400kr .-)

Lenke til kommentar

OK, HJELP!

 

Jeg har kjøpt en pc hos dem og nå ligger den på reparasjon! En Hp dv6060

Noen som vet hvor dem sender dem inn?

Prøver å ringe de men de tar aldri telefonen!

Det står på nettsiden dems at de skal kontakte folk som har varer hos dem osv. men det vil jo ta evigheter!

Har brukt rundt 25k-30k på den butikken de siste 2 årene! kommer til å savne den masse, men akkurat tenker jeg kun på min lille baby som ligger på reparasjon hos dem! Sendte den inn 1.12 og den jeg ble lovet at den skulle være ferdig innen torsdag elelr fredag før jul etter det har jeg ikke snakket med de.

 

:HELP:

 

Balto

Endret av nico_andre
Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal gjøre disse karene bevisste på hvor glad vi er i dem slik at vi kan motivere dem til å starte opp på ny.

 

Jeg har derfor i full fart mekket en liten tribute til Flexi Data ved hjelp av googlepages. Men jeg synes at dersom det er noen som er gode på å lage nettsider burde gjøre dette slik at vi kan få igang en skikkelig hyllest med gjestebok, underskriftkampanje og kanskje et lite forum for Flexi Data.  :)

 

Her er iallefall mitt lille bidrag..  :roll:

 

http://kenny000.googlepages.com/home

7639785[/snapback]

Støtter han fullt ut! En egen side brude vært laget.

 

Det som er synd er at vi aldri fikk vite at det gikk så dårlig som dette. Hadde da gjort 100% av innkjøpene(ikke 80%, som før), og fått flere bekjente til å handle der!

7639816[/snapback]

Er helt enig med andre her, denne btikken må på bena igjen. og din ide var den beste hittil så jeg tror at dette kan være løsningen men vi må jo også la de som jobbet på flexi-data se dette og siden.

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noe fra Flexi-Data folkene, vet noe om hvilke planer de har? Noen som har mailen deres eller noe?

 

Håper ikke de bare gir seg og begynner med noe annet. Kjipt å miste 2 de relativt få kompetende og kundevennlige databutikkansatte vi har her i Bergen. Snart sitter vi vel bare igjen med bobblehodene på Elkjøp, Expert og Datakjeden...

Lenke til kommentar
OK, HJELP!

 

Jeg har kjøpt en pc hos dem og nå ligger den på reparasjon! En Hp dv6060

Noen som vet hvor dem sender dem inn?

Prøver å ringe de men de tar aldri telefonen!

Det står på nettsiden dems at de skal kontakte folk som har varer hos dem osv. men det vil jo ta evigheter!

Har brukt rundt 25k-30k på den butikken de siste 2 årene! kommer til å savne den masse, men akkurat tenker jeg kun på min lille baby som ligger på reparasjon hos dem! Sendte den inn 1.12 og den jeg ble lovet at den skulle være ferdig innen torsdag elelr fredag før jul etter det har jeg ikke snakket med de.

 

:HELP:

 

Balto

7641400[/snapback]

 

Sendes nesten utelukende til Infocare (.no)

 

Edit: Står på sidene deres at alle kunder med varer inne vil bli kontaktet.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...