Gå til innhold

Flexi-Data konkurs idag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er synd å se at en slik bedrift må legge inn årene. De to karene som jobber der var der hver eneste dag, og ingen bedrift i dette land har klart å yte den service som de to karene har klart. Det er tydelig ut fra det jeg leser ikke bare meg som har nytt godt av butikken deres. Å spekulere i grunnen til nedleggelsen er det ingen vits i dessverre.

 

Ønsker dem all lykke videre.

 

Jørgen FS.

Lenke til kommentar

Regnskapet for 05 var ikke akkurat skremmende dårlig, og jeg tror nok resultatet i 06 må ha vært betydelig verre siden de gikk konkurs. Regner med de får igang noe nytt igjen snart, da det tydeligvis er snakk om en veldig trofast kundemasse, og det må være en klar inntjeningsmulighet i merkenavnet den nærmeste tiden.

 

Hvem var grossisten for flexidata? Var de avhengige av norek som 90% (+) av de andre (rene) datautstyrkjedene i Norge, eller var de forsynt på annet vis?

Lenke til kommentar

Jeg tror at det var for få personer som var klar over denne butikken. De drev jo ikke med noen form for reklame, og når datakjeden ligger et par 100 meter unna plasert på et kjøpesenter blir det hardt for flexi data å få kundene. Vet hvertfall at alle mine venner, familie og meg selv inkludert alltid handlet på flexi.

 

Vi får krysse fingrene om at de starter opp på nytt, da gjerne med litt høyere priser slik at de lettere overlever. Sparer jo uansett frakt.

Lenke til kommentar

Nei og nei... :(.

 

Dårlig start på 2007 dette her ja. Har lagt igjen en pen bunke tusenlapper hos dem de siste par årene ja. Rask og grei levering, en service som få kan matche, og helt greie priser (aldri billigst, men siden man aldri betaler porto eller noe, så ble stort sett alle ting under 1500kr billigere hos flexi enn f.eks netshop/komplett.).

 

R.I.P. flexi-data :cry:

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Datakjeden på senteret like ved flexi, er ikke noe i nærheten så bra som flexi-data var. Dette var virkelig triste nyheter. Håper det kommer noen nye med samme opplegget. Datakjeden har jo ALDRI noe på lager og prisene er høye, og hvem trenger vel en facy butikk. Bestilling på nett ene dagen, og muligheten for henting i ett eller annet lokale andre dagen er tingen.

Lenke til kommentar

Har aldri vært borti lignende databutikk noen gang. Førsteklasses ansatte, alltid hyggelig og positivt innstilt. Har alltid handlet varene mine der, har aldri vært misfornøyd med noenting.

 

Det jeg tror kan ha vært en bidragsyter til konkursen, er at de har hatt utrolig dårlig markedsføring og beliggenhet. Beliggenheten er utrolig viktig når de drev en slik butikk som de gjorde, det er rett og slett trist å se dem dra. De kommer til å bli dypt savnet! :(

 

Jeg håper likevel at de ikke gir opp så lett, en ny og bedre beliggenhet, samt bedre markedsføring, vil kunne gjøre dem til en dominerende butikk i bergensområdet innenfor salg av datakomponenter!

 

MVH Sindre S

Endret av XII
Lenke til kommentar

utrolig kjipt at de gikk konkurs, har brukt dem fast i magen år nå..

 

har sett ut som om de har slitt i 2006, merket at de fleste prisene dems lå under komplett.no de siste månede i 2006 faktisk :dontgetit:

 

alltid hyggelig og god service av de 2 som jobbet der.

 

håper de starter opp igjen, bedre lokasjon og kjøre på med litt markedsføring i aviser, så hadde kunne overlevd

Lenke til kommentar

Skikkeli triste greier ja, får inderlig håpe dei klarer å starte opp igjen på

ett eller anna vis, konseptet var genialt, bestilte på nett og hentet i butikk...

Upåklagelig service, og alltid hjelpsomme.

Lykke til videre om dere leser dette, og håper dere klarer å starte opp igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...