Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!

Jarmo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

min naturhistoriske sans går amok når bilder er fra 3 forskjellige arter, den ene er en elefant sel(origanlen) så er de fleste fra en hvalross, også er det et bilde av en sjøløve,

Endret av Gunfreak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cyanide and Happiness stiller sterkt i konkurransen mot Garfield som verdens u-morsomste tegneserie. Synes det burde det vært en egen tråd for alle de dårlige web-comicene, så vi slipper dem her. :ph34r:

cccef2c5db8c.jpg

0e3e7c13e9fd.jpg

1159333412430.jpg

cfc61909e0d8.gif

4d7d45d259fe.jpg

0e2f97e7b7bb.jpg

93faaa139b33.jpg

Skrevet
Cyanide and Happiness stiller sterkt i konkurransen mot Garfield som verdens u-morsomste tegneserie. Synes det burde det vært en egen tråd for alle de dårlige web-comicene, så vi slipper dem her.

Humor er inviduelt. Noen ler av svenske vitser, andre, lik meg, ser på Explosm.net som en kilde til en latter i ny og ne :)

Skrevet
Cyanide and Happiness stiller sterkt i konkurransen mot Garfield som verdens u-morsomste tegneserie. Synes det burde det vært en egen tråd for alle de dårlige web-comicene, så vi slipper dem her.

Humor er inviduelt. Noen ler av svenske vitser, andre, lik meg, ser på Explosm.net som en kilde til en latter i ny og ne :)

Og jeg synes det er en av de morsomste og beste tegneseriene noen sinne... Smaken er forskjellig. Hopp over det om du ser det er C&H eller andre comics du ikke liker. Problem solved :roll:

Skrevet
Klar over at det er den andre hånda hun har over munnen, sant? Eller kan du ikke forskjellen mellom de to hendene de fleste av oss har?

Klarte du å bli fornærmet der eller? Det var positivt ment at kjære Miss Panettiere kan kurere kreft.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...