Gå til innhold

full epic, stolt eller flaut?


Anbefalte innlegg

Seriøst noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge, ubrukelig tråd.

Kjenner mange som spiller i en veldig hardcore guild,

tenker pve aspektet. Guilden var nr3 til og drepe Kelthuzad i verden og de har vært med og drept han siden. Siden dag 1 har de spilt i guilden og vært veldig aktiv. Alle 4 er full tier3 nå og mye anna random epics.

Noen går på skole og har så og si beste karrakterene man kan få, og andre jobber. Likavell greier de jobb,skole og dame + et liv utenom wow.

For og være vellykketi wow trenger du ikke ha no life, og de som velger og sitte inne hele dagen og spille skal vi ikke bedømme.

Han gjør med livet sitt akuratt som han velger og hvis dere er sjalue så er synd for dere. Full epic er ikke noe stress, du kan ha jobb og trenger ikke dedikere mer enn 4 1/2 time 2-3 ganger i uken for å få det. Jeg ville vært stolt om jeg hadde hatt full tier3, da har du virkelig oppnådd noe i wow om du ikke har ebayet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seriøst noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge, ubrukelig tråd.

Kjenner mange som spiller i en veldig hardcore guild,

tenker pve aspektet. Guilden var nr3 til og drepe Kelthuzad i verden og de har vært med og drept han siden. Siden dag 1 har de spilt i guilden og vært veldig aktiv. Alle 4 er full tier3 nå og mye anna random epics.

Noen går på skole og har så og si beste karrakterene man kan få, og andre jobber. Likavell greier de jobb,skole og dame + et liv utenom wow.

For og være vellykketi  wow trenger du ikke ha no life, og de som velger og sitte inne hele dagen og spille skal vi ikke bedømme.

Han gjør med livet sitt akuratt som han velger og hvis dere er sjalue så er synd for dere. Full epic er ikke noe stress, du kan ha jobb og trenger ikke dedikere mer enn 4 1/2 time 2-3 ganger i uken for å få det. Jeg ville vært stolt om jeg hadde hatt full tier3, da har du virkelig oppnådd noe i wow om du ikke har ebayet.

7615120[/snapback]

 

Min bror, du snakker vise ord.

Lenke til kommentar
Seriøst noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge, ubrukelig tråd.

Kjenner mange som spiller i en veldig hardcore guild,

tenker pve aspektet. Guilden var nr3 til og drepe Kelthuzad i verden og de har vært med og drept han siden. Siden dag 1 har de spilt i guilden og vært veldig aktiv. Alle 4 er full tier3 nå og mye anna random epics.

Noen går på skole og har så og si beste karrakterene man kan få, og andre jobber. Likavell greier de jobb,skole og dame + et liv utenom wow.

For og være vellykketi  wow trenger du ikke ha no life, og de som velger og sitte inne hele dagen og spille skal vi ikke bedømme.

Han gjør med livet sitt akuratt som han velger og hvis dere er sjalue så er synd for dere. Full epic er ikke noe stress, du kan ha jobb og trenger ikke dedikere mer enn 4 1/2 time 2-3 ganger i uken for å få det. Jeg ville vært stolt om jeg hadde hatt full tier3, da har du virkelig oppnådd noe i wow om du ikke har ebayet.

7615120[/snapback]

 

Ja, det må jeg si er imponerendes..

Det som jeg ikke forstår, er hvordan du faktisk kan mene noe som helst av dette, dersom du gjør det.

Lenke til kommentar
En i guilden har vært med på alle raidene de siste tre månedene (vanligvis 5 eller mer raid i uka) og han kommer online i sju-halv åtte tida og raider. Det går greit det.

7615833[/snapback]

Ja, han overlever sikkert, men hva slags sosialt liv og hva slags andre aktiviteter klarer han å opprettholde?

Lenke til kommentar
Seriøst noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge, ubrukelig tråd.

Kjenner mange som spiller i en veldig hardcore guild,

tenker pve aspektet. Guilden var nr3 til og drepe Kelthuzad i verden og de har vært med og drept han siden. Siden dag 1 har de spilt i guilden og vært veldig aktiv. Alle 4 er full tier3 nå og mye anna random epics.

Noen går på skole og har så og si beste karrakterene man kan få, og andre jobber. Likavell greier de jobb,skole og dame + et liv utenom wow.

For og være vellykketi  wow trenger du ikke ha no life, og de som velger og sitte inne hele dagen og spille skal vi ikke bedømme.

Han gjør med livet sitt akuratt som han velger og hvis dere er sjalue så er synd for dere. Full epic er ikke noe stress, du kan ha jobb og trenger ikke dedikere mer enn 4 1/2 time 2-3 ganger i uken for å få det. Jeg ville vært stolt om jeg hadde hatt full tier3, da har du virkelig oppnådd noe i wow om du ikke har ebayet.

7615120[/snapback]

 

lol right :) Screenshot of /played eller sier jeg Bullshit :thumbup:

BTW, du kjenner mange som spiller i DnT? Hvorfor valgte de USA server?:)

 

"2: You are be able to raid from 7pm EST to 1am EST and from 5pm EST to when we pick our bloody faces up off the floor on weekends. You are expected to attend raids 6 days a week." <- Death N Taxes, 3 guild på verdens basis som drepte Kel'thuzad.

 

"You can independenly farm your own consumables for raids and in addition to that, farm enough for the other 39 people. Just in case."

 

 

 

Makan til piss du snakker GullApe :)

Endret av cve
Lenke til kommentar

Hold dere on topic. Noen innlegg her er på vei ut i diskusjoner som ikke trengs her. Diskusjoner om hvor mye tid som må brukes på å få full epic er ikke relevant. Hold dere saklige, og ikke minst til en viss grad av høflighet, så kan denne tråden forbli åpen til tross for at topic byr til en diskusjon hvor man ALDRI kommer til å bli enige.

 

Enjoy and behave.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Hvor mye tid som må brukes på å få full epic er ikke relevant.

7627388[/snapback]

Hvordan kan du hevde at hele grunnlaget for diskusjonen ikke er relevant?

7627824[/snapback]

 

Vel, dette blir jo å ta ting litt ut av kontekst. Jeg siktet til diskusjonen som Gullape startet. Jeg har derfor redigert innlegget mitt :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg.

 

Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. :p

7604427[/snapback]

 

 

ekke alle som er små dritt unger som flyr ute og "leker"

 

la folk kose seg med det de vil uten å slenge sånne komentarer, hva om noen liker å sette seg ned i sofaen med laptopen, se litt på TV og spille WoW med venner og kjæresten etter en lang dag på jobb?

Lenke til kommentar

ganske få med t3 da (eller ingen) :p men sett mange folk som er ganske stolt med full epic.. jeg er ikke helt full epic .. har trinketen 2% more critt chanse (vet det ikke heter det -.- oldschool ->) føler meg ikke stolt, men ikke flau heller xD

Men hvis jeg har hatt full t1/2/3 så har jeg vel vært litt stolt men også flau, for da har jeg spillet så J****** mye :p (altså nerd)

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg.

 

Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. :p

7604427[/snapback]

 

 

ekke alle som er små dritt unger som flyr ute og "leker"

 

la folk kose seg med det de vil uten å slenge sånne komentarer, hva om noen liker å sette seg ned i sofaen med laptopen, se litt på TV og spille WoW med venner og kjæresten etter en lang dag på jobb?

7631571[/snapback]

 

Dersom du tror det er mulig å få seg tier3 ved å se litt på TV fra sofaen med laptop i fanget og spiller WoW med kjæresten og venner etter en lang dag på jobben, vil jeg mene du var heldig med guildet.

 

Det er såklart ingenting galt med å spille et dataspill eller se på en film om kvelden, men jeg registrerer at spilletiden som kreves for å skaffe seg armor-settene i WoW, øker mellom hvert av dem.

Zg, Mc, Bwl, Aq, Naxxramas, i den rekkefølgen krever de stadig mer tid av spilleren. Noen spillere kjøper gull regelmessig, de spiller kanskje mindre enn en del andre i guilden men fortsatt har de vanligvis et problem knyttet til spillinga (et av symptomene er selve gullkjøpet).

I løpet av tiden har jeg lest mye negativ omtale om spillet, også i media, absolutt alt har vært knyttet til raiding eller det nå avskaffede ranking-systemet.

Å hevde at det er et liv å raide blir som å mene det er sunt å røyke. Det er likevel lite i veien for å leve et godt liv og raide, men det avhenger av personen og vil nok være til tross for spillinga og ikke på grunn av den. Dess mere en raider kan en tilsvare det med stadig økende dose sigaretter, sannsynligheten for å unngå problemer minker drastisk dess lengre en holder på. Mange slutter av den grunn.

 

Men, jeg er likevel ikke imot raiding eller raidere. Dere styrer selv og bestemmer selv hvor lang tid fremtidige tier 4,5 og 6 vil ta for å skaffe. Blizzard justerer dette etter hva spillerne viser at de ønsker (ikke hva de sier), sålangt har spillerne vært fornøyd med Aq og Naxxramas og Blizzard har fått god respons på tidsmengden disse krever. Det som jeg er imot, av natur og samme hva det gjelder, er når en lurer seg selv eller fører seg selv bak lyset. Eller enda verre, om en lurer andre uten å være klar over det selv. Spiller liten rolle om det gjelder meg selv eller andre, dersom en ønsker å raide og av og til prioritere det overfor venner siden en har det som en litt spesiell eller sær hobby er det helt iorden. Men at det er vanlig å alltid prioritere venner (som ikke spiller WoW) over raid og samtidig sprade rundt i tier 3 har jeg liten tro på, med mindre man ganske sjelden er med venner.

 

Oppsummert, dess høyere nivå en raider på dess vanskeligere blir det å unngå at det går på bekostning av andre saker utenfor spillet. Etter et visst nivå blir det umulig å unngå at det går på bekostning av noe.

Selv tror jeg det nivået ligger omtrent noe ved Zg, egentlig alle steder dkp anvendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...