Gå til innhold

full epic, stolt eller flaut?


Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som noen gang har møtt på folk med full tier3?

ikke jeg, men en del ganger med tier 2... det er jo ikke så rart, sånt tar jo sinnsykt lang tid. første jeg tenker når jeg ser folk med full epic er bare wow, dødsfett.

men så litt senere så lurer jeg litt på åssen type det er som spiller..en som bruker veldig mange timer på spilling.

fikk melding fra en vennine av meg klokken 04 og skrev at hun spilte wow. jeg lurte på hva hun skulle i morgen, og hun sa at hun skulle sove først, også stå opp å spille. hun driver å skaffer seg 170K honor points, og det tar sinnsykt lang tid, deretter skulle hun i raid. det er egentelig helt utrolig hvor mye et spill kan eie så mye tid fra din fritid.

for å være helt ærlig, dersom jeg hadde hatt fulltier2/3 ville jeg heller blir ganske flau av å si det til andre folk. in real altså. jeg har netopp fått full doungeon1 sett wilheart og er kjempe fornøyd med det, kule skuldre og alt det der.... selv om sikkert for andre så suger det. men å gå rundt å skryte av at man har full tier2/3 det er virkelig ikke noe som jeg ville vært stolt av. selv om jeg unner de som har det, fordi de har lagt mye arbeid i det. sikkert mange som er uenig med meg, men for å si det på en annen måte. hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

men for all del, wow er veldig gøy...

så.. skal man være flau eller stolt av å ha full tier 2/3?

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg.

 

Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. :p

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg.

 

Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. :p

7604427[/snapback]

ganske enig... :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg.

 

Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. :p

7604427[/snapback]

 

 

Så en persom som har fullt 2/3 lever alle en slik hverdag, og de skryter av det? Samtidig som de prioriterer WoW over alt annet?

 

Å herregud, for noen tragiske mennesker de må være! Eller rettere sagt, hadde det vært, hvis det var slik som du fremstiller det.

 

Latterlig post.

 

 

Edit :

 

For øvrig så vil jeg legge til at topicet i det store og hele ikke legger det store grunnlaget for mye debatt. Om man skal være stolt eller ikke, er vel opp til enhver. Om noen har ressursene og mulighetene til å ha så bra gear, fint for dem! Ønsker de å bruke mye tid på WoW, kanskje for mye i noens øyne, er det totalt opp til en og enhver.

 

Det er umulig å komme frem til en slutning om man _skal_ være stolt, eller om man _skal_ være flau.

Endret av jossda
Lenke til kommentar
de er ikke tragiske personer, de er blitt avhengi av ett spill jeg var avhengi av wow men  heldigvis greidde jeg å slutte... hadde til slutt 5 lvl 60`s

7604457[/snapback]

 

Åja! Hadde glemt dette da jeg skrev min forrige post, hele haugen er jo avhengige! Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
For min del tenker jeg bare på hvor mye folk kunne tjent om de faktisk jobba istedet for å spille dagen lang.

 

WoW og jobb er jo bortimot det samme, en evig grind for cash/items, og like moro :p

7604466[/snapback]

nei...wow er morsommere

men nå må alle stoppe OT inklusive meg :innocent::p

Endret av Narkan
Lenke til kommentar

WoW er noe man gjør frivillig.

Jobb er noe man må ha, om man skal ha råd til å kjøpe seg stuff irl ihvertfall.

 

Når det gjelder WoW gjør jeg ikke noe som føles som jobb. Farmer ikke etter gold, vanvittig kjedelig. Nå nettopp prøvde jeg å farme etter Golden Pearl, men ga opp da det kjentes som om hjerna skulle begynne å råtne.

Lenke til kommentar
Traff på en Huntard i AV her om dagen med 9/9 Tier 3 Cryptstalker + Corrupted Ashbringer

 

Jeg sto bare å sikla og tenkte på hvordan i helvette en hunter fikk tak i det sverdet, fulgte nøye med på statsn hans både på dmg dealt og hvor mange kills og KB han hadde. Jeg eide han på begge med dobbelt så mye skade gjort og 3 ganger så mange KB og dobbelt så mange kills...

 

Syns det var litt tragiskt med tanke på at jeg er rogue med bare grønt og blådt gear... Uansett om jeg var en T3 rogue så skulle han ha slåd meg både på skade og ihvertfall på kills...

7604488[/snapback]

Kanskje huntern hjalp til med å drepe "bosser" å cappe Towers/Gy's istedet for å farme hk?

 

Uansett, er en guild på servern min som farmes Kel'Thuzad, de fleste spillerne der har rundt 80-100 days played noe som ikke er så værst, de fleste er også raidloggere som jobber til vanlig osv. Man trenger ikke å være nolifer for å ha fullt tier 3, man trenger bare en skilled raid gruppe som lærer encounters fort. En kompis av meg er i denne guilden å han er langt ifra så hardcore at man burde være flau.

Lenke til kommentar

Dette må være den dummeste tråden ever :p

 

Mange folk i guilden min har fult tier2, og nesten alle sammen lever helt normale liv.

 

Man kan fint ha helt fult t2/3 å fremdeles ikke være avhengig av wow, eller la det gå utover "RL"

 

Visse personer er eksreme, ja, men ikke døm alle selvom noen er det :)

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som noen gang har møtt på folk med full tier3?

ikke jeg, men en del ganger med tier 2... det er jo ikke så rart, sånt tar jo sinnsykt lang tid. første jeg tenker når jeg ser folk med full epic er bare wow, dødsfett.

men så litt senere så lurer jeg litt på åssen type det er som spiller..en som bruker veldig mange timer på spilling.

fikk melding fra en vennine av meg klokken 04 og skrev at hun spilte wow. jeg lurte på hva hun skulle i morgen, og hun sa at hun skulle sove først, også stå opp å spille. hun driver å skaffer seg 170K honor points, og det tar sinnsykt lang tid, deretter skulle hun i raid. det er egentelig helt utrolig hvor mye et spill kan eie så mye tid fra din fritid.

for å være helt ærlig, dersom jeg hadde hatt fulltier2/3 ville jeg heller blir ganske flau av å si det til andre folk. in real altså. jeg har netopp fått full doungeon1 sett wilheart og er kjempe fornøyd med det, kule skuldre og alt det der.... selv om sikkert for andre så suger det. men å gå rundt å skryte av at man har full tier2/3  det er virkelig ikke noe som jeg ville vært stolt av. selv om jeg unner de som har det, fordi de har lagt mye arbeid i det. sikkert mange som er uenig med meg, men for å si det på en annen måte. hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent.

men for all del, wow er veldig gøy...

så.. skal man være flau eller stolt av å ha full tier 2/3?

7604401[/snapback]

 

Du poster halv 7 om morgenen, tipper du ikke har lagt deg enda. WoW er tydeligvis ett problem for deg.

Er det verdt det å kaste bort hundrevis av timer på å bli akseptabel i ett spill ? Du kommer aldri til å bli best likevel, siden det finnes folk som spiller det 24/7.

 

Det er ikke dine egenskaper som en spiller som gjør at du er god i dette spillet, alt kommer ned til statistikk og utstyr. Fatter ikke at folk gidder engang, det er så hjernedødt. Hadde dere brukt all den tiden på å lære dere programmering eller noe annet kunne dere tjent fett med penger istedet, kjøpt dere drømmebilen, drømmehuset, dra til syden ! WoW er seriøst en sykdom, det er ikke ett bra spill overhodet, det er bare så enkelt at folk blir hekta.

Lenke til kommentar
Er vel vanlig å ha Full T2 nå. Full T3 er litt mer uvanlig, ettersom naxx ikke har vært åpent så lenge. Men de som har full T3 nå har kanskje litt for mye fritid ja.

 

De trenger jo ikke å ha mer fritid enn andre.... De fleste raider bare på kvelden uansett, så de trenger ikke å spille fra de står opp til de legger seg for å få t3 gear.

Lenke til kommentar
Traff på en Huntard i AV her om dagen med 9/9 Tier 3 Cryptstalker + Corrupted Ashbringer

 

Jeg sto bare å sikla og tenkte på hvordan i helvette en hunter fikk tak i det sverdet, fulgte nøye med på statsn hans både på dmg dealt og hvor mange kills og KB han hadde. Jeg eide han på begge med dobbelt så mye skade gjort og 3 ganger så mange KB og dobbelt så mange kills...

 

Syns det var litt tragiskt med tanke på at jeg er rogue med bare grønt og blådt gear... Uansett om jeg var en T3 rogue så skulle han ha slåd meg både på skade og ihvertfall på kills...

7604488[/snapback]

Snakker du om Windforce, Night Elf Female Hunter fra Security, Frostmane (EU)? :p

Beste huntard evar kkplx?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...