Speik Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Guild Wars Norge Jeg vil uttrykke min kjempestore takk til Amaranth for sin innsats, og for å skape en konge fanside med kjempebra community! Det har bare gått en dag og jeg savner GWnorge allerede, så nå lurer jeg på hvor jeg skal få diskutert GW sammen med norske spillere! Håper alle de gode gamle spillerne fra GWnorge kan komme hit til dette forumet, eller noen kan fyre opp en norsk fanside igjen. Huff, dette suger virkelig...
Propofol Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil kalle dette en viktig advarsel og et fint forebyggende tiltak.
Speik Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil kalle dette en viktig advarsel og et fint forebyggende tiltak. 7552924[/snapback] Jaha? Og uansett ser det ut som om GW norge ventrilo serveren er fortsatt oppe, vet ikke hvor lenge dette varer da..
adawen Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Nå krever vel en Ventrilo-server ca ikkeno maintainance i forhold til en portal eller et forum.. Personlig har jeg aldri brukt GWN, men kondolerer okkesom.
DurinVIII Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Amaranath gjorde en kjempejobb, ja. Folkene fra #gwn på quakenet skal lage et nytt gwnorge, med domenet www.gwnorge.org, som dere ser på avskjedsbeskjeden. De fleste finner sikkert fra dit.
Chasseur Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Speik: Ventrilo serveren er oppe å går den perioden Ammaranth har betalt for den. Lurer på om han sa til en liten stund ut på nyåret. Men vi på gwnorge.org har en ventrilo på vei, denne gangen en 40 slots og ikke en 20 slots som jeg tror GWN.net sin var.
Feltherre Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) www.gwnorge.org Her er ihvertfall en ny side. EDIT:seint ute ja Endret 30. desember 2006 av Feltherre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå