Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Mer eller mindre, kom helt tilfeldig over de i billighylla. Skal sies at jeg sjekket de kjapt opp på icm og imdb bare for å se at det ikke var dritt innpakket i glanspapir. 

Ok. Forresten Letterboxd er betydelig bedre enn ICM når det kommer til anmeldelser og ratings på ukjente filmer. Designet ser også veldig mye bedre ut i forhold til ICM, som ikke har gjort noe på den fronten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

måtte bestille litt : )

Annabelle (BLU-RAY)
Into The Blue (BLU-RAY)
Kingsman: The Secret Service (BLU-RAY)
The Resident Evil Collection (BLU-RAY)
50 First Dates (BLU-RAY)

American Sniper (BLU-RAY)
Apollo 13 - 20th Anniversary Edition (BLU-RAY)
Beverly Hills Cop Collection (BLU-RAY)
Blackhat (BLU-RAY)
Blended (BLU-RAY)
Firefly - The Complete Series (BLU-RAY)
Hot Shots - Part Deux (BLU-RAY)
Hot Shots (BLU-RAY)
Let´s Be Cops (BLU-RAY)
Sex Tape (BLU-RAY)
The Rover (BLU-RAY)
 

 
 
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siste film inn døra fra amazon.com for den nette sum av $18.99.

 

post-29624-0-20407900-1435413939_thumb.jpg

 

Den skal få lov til å ta jomfrudommen på den nye TVen min som ble hengt på veggen for bare noen timer siden.

 

Ut med en Panasonic 55" vt50 som er tre år gammel og inn med en Samsung SUHD 65" JS9505.

 

 

post-29624-0-02618600-1435414300_thumb.jpg

 

Satte på Gravity på Oppoen og det lille jeg har testet så er det bare en ting å si direkte latterlig bra bilde  :dribble:  :dribble:  :dribble:

 

Da er det bare å få ut fingeren og få 4k Blu-ray på banen fort som f...

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjöpte meg Jupiter Ascending fra CDON for 99 kr. Kom overaskende fort frem.

 

Interstellar fikk jeg for 99 kr på Norby, begge bluray.

 

Stod at Jupiter hadde Atmos men dette så jeg ikke noe til, bare Dolby truHD

 

Jeg likte begge filmene, Interstellar hadde best story, men lite action. Jupiter hadde litt spesiell story, som ikke alltid hang sammen, men mye kickass action, litt Transformers feeling.

 

Jeg er die hard Scifi fan da, så samler på det meste av Scifi.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stray Cat Rock (5-Disc Limited Edition Box Set feat. Delinquent Girl Boss, Wild Jumbo, Sex Hunter, Machine Animal & Beat '71) [blu-ray + DVD]

 

 

Herlige greier. Gleder meg til å se de to intervjuene med Yasuharu Hasebe og Tatsuya Fuji, samt lese bookleten skrevet av Jasper Sharp. Dyktig fyr med sinnsykt god peiling på Japansk film. Veldig greit og få disse filmene inn i samlingen av. Med unntak av den skuffende Wild Jumbo snakker vi sinnsykt kule filmer med masse fet attitude og kulhet.

 

 

 

 

Håper virkelig at de andre Sukeban-filmseriene får samme behandling som denne. Ville vært dødsfett og fått Terrifying Girls’ High School, Delinquent Girl Boss og helt sikker flere Sukeban-filmserier inn i samlingen.

Lenke til kommentar

Stray Cat Rock (5-Disc Limited Edition Box Set feat. Delinquent Girl Boss, Wild Jumbo, Sex Hunter, Machine Animal & Beat '71) [blu-ray + DVD]

 

Herlige greier. Gleder meg til å se de to intervjuene med Yasuharu Hasebe og Tatsuya Fuji, samt lese bookleten skrevet av Jasper Sharp. Dyktig fyr med sinnsykt god peiling på Japansk film. Veldig greit og få disse filmene inn i samlingen av. Med unntak av den skuffende Wild Jumbo snakker vi sinnsykt kule filmer med masse fet attitude og kulhet.

 

Håper virkelig at de andre Sukeban-filmseriene får samme behandling som denne. Ville vært dødsfett og fått Terrifying Girls’ High School, Delinquent Girl Boss og helt sikker flere Sukeban-filmserier inn i samlingen.

 

Arrow boxen ? Hvor kjøpte du den og hva betalte du ?

Lenke til kommentar

Arrow boxen ? Hvor kjøpte du den og hva betalte du ?

 

 

 

Ja, Arrow-boksen. Lenge siden jeg bestilte den, men jeg tror den kom på noe sånt som 550 (boksen, porto og avgifter) fra amazon.com. I overkant hva jeg pleier å betale for film, men Stray Cat Rock-serien er så absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Litt av kupp det der. :)

Big Trouble In Little China og Bloodsport er gull og Neon Maniacs er en godbit av en liten skrekk-komedie som jeg gjerne skulle hatt i samlingen.

Forresten, kommer du til å legge ut flere bilder fra innkjøpet/samlingen din?  

Kommer nok noen bilder etterhvert, men ikke med det første da jeg ikke har VHS-samlingen min her. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...