Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Amazon.co.uk
 
Star Wars: The Force Awakens Collector's Edition [blu-ray 3D] [Region Free]  £16.66  Postage & Packing: £3.60  Order Total: £20.26 
 
 
Bone Tomahawk [blu-ray] [2016] £8.33  Postage & Packing: £3.75 Order Total: £12.08 
 
Spotlight [blu-ray] [2016] £8.33 
The Revenant [blu-ray + Digital Copy + UV Copy] [2016] £8.33 
Martyrs [blu-ray] £5.00 
Postage & Packing: £4.08 
Order Total: £25.74 
 
The Legend of Tarzan (4K Ultra HD Blu-ray) £17.49 
Allegiant [blu-ray] [2016] £8.33 
Postage & Packing: £3.75 
Order Total: £29.57 

 

Suffragette [blu-ray + UV Copy] [2015] £8.33 
The Danish Girl (Blu-ray + UV Copy) [2015] £5.83 
10 Cloverfield Lane [blu-ray] [2016] £7.67 
Postage & Packing: £4.22 
Order Total: £26.05 
 
 
Eddie The Eagle [blu-ray] [2016] £10.83 
The Hunger Games: Mockingjay Part 2 (Blu-ray 3D + Blu-ray + UV Copy) [2015] £12.49 
Postage & Packing: £3.96 
Order Total: £27.28 
 
Må vel også kjøpe 4k spiller snart.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaffet meg denne også, til en kul pris...

 

Ponyo, bluray med norsk tale. Veldig god pris 29 svenske kroner.

IMG_20160917_101130_zpsud0kmz2g.jpg

 

Et praktfult fargefyrverkeri for de minste og så vel for de voksne. Kona elsket denne, og jeg også. Dette er samme regissør som Chikiro og heksene, som sikkert mange kjenner til.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Er absolutt et kjøpers marked for fysisk format i butikk. Finner mye gull hvis man har tid å grave litt

Ja sant er det, Ponyo måtte jeg grave dypt etter, var mye B-film og kalkuner før jeg fant Ponyo.

 

Men det er litt morsomt også da, når man kan litt om film og regissører, at man kan finne noe til gibort pris som i praksis for deg og andre er verdt mye mer.

 

Mad Max stod på en hylle så den var ikke vanskelig å se, kan hende jeg kjøper mer neste gang jeg handler. Tror kona sikkert har lyst på Jurassic World.

 

Taken filmene og Edge of tomorrow eller hva den het er jeg ikke særlig intressert i å samle på. Selvom de er grei underholdning.

 

Det som er synd er jo at det snart ikke finnes film i butikk mer..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

Er absolutt et kjøpers marked for fysisk format i butikk. Finner mye gull hvis man har tid å grave litt

Ja sant er det, Ponyo måtte jeg grave dypt etter, var mye B-film og kalkuner før jeg fant Ponyo.

 

Ponyo, B-filmer og kalkuner? Høres ut som en perfekt blanding spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er absolutt et kjøpers marked for fysisk format i butikk. Finner mye gull hvis man har tid å grave litt

Ja sant er det, Ponyo måtte jeg grave dypt etter, var mye B-film og kalkuner før jeg fant Ponyo.

 

Ponyo, B-filmer og kalkuner? Høres ut som en perfekt blanding spør du meg.

 

 

B-filmer ja, har en som jeg ler meg ihjel av... Den ligger hos naboen. Piraya er tilogmed stavet feil i tittelen. Fiskene eter opp HUS....

 

http://www.imdb.com/title/tt1587807/

 

http://www.imdb.com/title/tt1587807/videoplayer/vi3199338265?ref_=tt_ov_vi

 

Så var det jo en film som handlet mer om en brannøks enn aliens.. lol

 

http://www.imdb.com/title/tt3677466/

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

B-filmer ja, har en som jeg ler meg ihjel av... Den ligger hos naboen. Piraya er tilogmed stavet feil i tittelen. Fiskene eter opp HUS....

Litt av en appetitt disse fiskene har. Hus, helikoptre og det hele går ned i ett eneste stort jafs. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4iI6yMSV-cQ

Om du vil ha deg en god latter og mer av de sultne, menneskevonde kjempefiskene, anbefales den italienske b-filmen The Last Jaws (1981) - også kjent som The Last Shark og Great White.

 

En til tider hysterisk rip-off av Spielbergs egne Jaws, med spesialeffekter som selv Ed Wood Jr. ville vært stolt av.

Men Steven fant det ikke særlig morsomt da denne kalkunen visstnok begynte å tjene noen imponerende og solide summer, og i enkelte land ble den utgitt nokså frekt som den offisielle Jaws 3

Da det tok ikke lange tia før Universal studios tok grep og fikk fjernet den fra amerikanske kinoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...