Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samler mest for nostalgiens skyld, men også for å se på. VHS ser forøvrig latterlig mye bedre ut i hylla enn dvd/bd.

 

Dette. Jeg eier ingen VHS-spiller akkurat nå, men det er noe med den følelsen man får av å se eldre filmer på VHS au, og da spesielt horror og exploitation. Kan sammenlignes med musikkassetter som jeg også er fan av. Jadda, et knotete format som lider av høy slitasje og mindre god lydkvalitet, allikevel er følelsen jeg får av å sette på kassettene helt forbanna bra. Jeg får den lille ekstra godfølelsen av det, en følelse jeg ikke får av f.eks CD. Jeg synes også det ser mye bedre ut enn CDer. Helt topp!

 

 

VHS er fett. Selv går jeg for det meste etter horror, exploitation og martial arts-filmer, men det er mye annet som får plass au. Western og eldre actionfilmer. Liker det.

Lenke til kommentar

 

VHS er fett. Selv går jeg for det meste etter horror, exploitation og martial arts-filmer, men det er mye annet som får plass au. Western og eldre actionfilmer. Liker det.

Hvor mange VHS har du egentlig? Og er du som meg at du foretrekker big box eller er det et fett?

 

 

40-50 stk eller noe sånt. Har ingen stor samling, men det kommer seg nok litt etterhvert. Og det er selvfølgelig bix box som gjelder, selv om det er nok av non-big boxes i samlingen. Men jeg kommer til å bytte ut det jeg har som ikke er big box, om jeg kommer over det.

 

 

Må også få kjøpt meg et eller annet jeg kan sette det opp i. Nå ligger alt i en boks. Ting tar tid.

Lenke til kommentar

Brukbart det da. Sleng gjerne ut bilde den gang du får satt alt opp.

 

Sliter noe jævlig selv med å ikke ha plass til alt jeg kjøper, heldigvis har jeg plass i mitt barndomshjem der alt blir stuet vekk så fort jeg har sett filmene. Men skulle gjerne hatt alt hos meg selv for fremvisning i hylla.

Lenke til kommentar

De Urørlige (Blu-ray) 66 kr

Død Snø 2 (Blu-ray) 66 kr

Hundreåringen Som Klatret Ut Gjennom Vinduet Og Forsvant (Blu-ray) 99 kr

Her (Blu-ray) 66 kr

Hostel 1-3 Box (Blu-ray) (3 disc) kr 69 kr

Faen Ta Skjebnen (Blu-ray) 159 kr

Tingeling Og Sjørøverfeen (Blu-ray) 179 kr

Robocop - Limited Steelbook Edition (Blu-ray) 99 kr

 

Frakt og leveranse Frakt 29 kr

Utnyttede tilbud Blu-ray for kr 79, 3 filmer for 66 kr/stk, Filmbokser for kr 69, Filmnyhet til 99 kr -359 kr

 

Totalbeløp 832 kr

 

cdon

Endret av Lugmeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har kommet til den tiden av året når B&N har 50% avslag på filmer fra "The Criterion Collection" (salget gjelder ut november)

Håper folk kjenner sin besøkelsestid.

PS: Dette er Sone A disc, så man må ha sonefri spiller

 

Har til nå plukket opp disse to:

702_DF_box_348x490_original.jpg

 

139_BD_box_348x490_original.jpg

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Synes ikke B&N sitt criterion salg er så veldig for å være ærlig. Pga. 200 kroners grensa får man jo ikke kjøpt mer enn en film og frakten ligger da på rundt $9. Og de billigste blu-ray'ene blir solgt for $15, altså litt over 163 NOK for en film synes jeg er i overkant dyrt for en enkelt film selvom det er criterion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...