Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var og hentet denne på posten i dag:

 

2zdzonc.jpg

 

Yellow, limited VHS fan package

 

- limited edition DVD + postcard
- highly limited edition VHS (only 66 available)
- YELLOW original poster (Graham Humphreys artwork A2)
- 2x limited edition YELLOW Lobby Cards
Har også soundtracket på LP. Brrrrrrr! Dette synes jeg er helt topp!
Har aldri hatt såpass høye forventninger til en film før, så nå er jeg mildt sagt jævlig spent her jeg sitter. Skal sees i lag med en halvliter så fort dama drar på jobb.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror det var noe sånt som 420 (hvorav 120 er porto). I overkant av hva jeg vanligvis bruker på en film, og da spesielt en såpass kort film, men den her var vel verdt prisen for min del. Det eneste jeg har å klage på er at den gule boksen kun er en gulfarget skoeske, men det er snakk folk med begrenset budsjett, så da greier jeg fint å overse en sånn filleting.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Berserk boxset (6 disc) (149,-)

Samurai Champloo boxset (7 disc) (149,-)

Shogun - 30th Anniversary Edition (5 disc) (69,-)

 

Alt på DVD fra CDON.

 

Innpakningen var dessverre fantastisk dårlig, så Berserk-boxen var totalt knust og Samurai Champloo hadde fått seg en liten skade (men denne kan jeg fint overse). Men en beskrivende mail til CDON fiksa biffen, og jeg fikk et svar innen et par timer og en ny box er på veg i posten, samt 50,- i rabbatkode. Feiende flott kundebehandling, og om de fikser innpakningen sin så er det ikke noe å klage på der for min del. Veldig bra saker.

Lenke til kommentar

10 kroner stykk. Nå er det ikke lengre enn noen uker siden min interesse for vhs startet for alvor, men mitt inntrykk av priser på big box vhs er at 10 kr stykk er mer enn rimelig. Vet du om plasser der det går ann å få tak i billigere enn dette så er jeg ekstremt interessert! Det kjipe er at det var altfor mye kult som jeg ikke fikk kjøpt.

Lenke til kommentar

Ja, nei, jeg vet ikke om det. Men det pleier å være rimelig greit og plukke opp billige VHS på loppis. Mine plukket jeg opp på 2 forskjellige loppemarked. På det ene stedet var det 25 filmer til 15 kr eller noe sånt, og på det andre ga de opp et gigantisk lass med VHS. Men om du kommer over loppemarked er det fort en del billige filmer og få hentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...