Gå til innhold

msn nickname`s her

kallli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjetil, samt et eller annet sitat, eller annen morsomhet i kommentarfeltet. (Om man skal ha status for livet sitt, putt det der, så slipper du "tilpasset nick" på Messenger). (Takk gud for den funksjonen =) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt ser sånn ut:

michael?

Grunn: Det første noen sa til meg på msn :p + pga det er mitt navn + at smilyes i nicket er teit

Synes egentlig at man bare burde ha navnet sitt + eventuelt noen små tegn (! ... ? osv)

Skrevet

Fornavnet ditt, evt. kallenavnet ditt. Har man noe annet på hjerte man gjerne vil gni i trynet på all andre, kan man bruke personlig melding. Altså det som står bak navnet til personen i kontaktlista.

Skrevet

,,..:: (L):p:D:) D VA SJEKMPE KULT PÅ FEST IGÅRS AZZÅ:):(;((L) ::..,, ,,..:: HA:P-HA, TORE ::..,, 212/123 (L) y0 d3n ny3 MnM sangen va zååå rå!!1 (L) :p:D;) ^^ LOVE YoU RUDOLFINE (L)<3(L)<3(L)<3(L) ::..,,

evt.

Frank .

Skrevet
,,..:: (L):p:D:) D VA SJEKMPE KULT PÅ FEST IGÅRS AZZÅ:):(;((L) ::..,,  ,,..:: HA:P-HA, TORE ::..,, 212/123 (L) y0 d3n ny3 MnM sangen va zååå rå!!1 (L) :p:D;) ^^ LOVE YoU RUDOLFINE (L)<3(L)<3(L)<3(L) ::..,,

7546826[/snapback]

Episk.

Skrevet (endret)

Jeg har gjerne bare Skavold, kanskje med sangen jeg hører på som personlig melding eller et snasent sitat/internvits.

Eks.:

Skavold - headphones.gifChris Cornell - Black Hole Sun (Live@Quart06)

eller

Skavold - The best sign of wisdom is lasting happiness

Endret av OML
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...