Gå til innhold

"Årets beste xxxx 2006" konkuranser


Anbefalte innlegg

Skal ikke ha over 40% av postene sine i OT-baren

7467024[/snapback]

Mest aktiv i OT-baren

( 1945 poster / 39% av denne brukeres innlegg )

 

HAHAHAHAHA. :D

 

LarsP-awards 2006, det er priser som jeg gir ut til brukere som enten fortjener ros eller et spark i ræva. Det blir en vakker prisutdeling med mange friske superlativer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke ha over 40% av postene sine i OT-baren

7467024[/snapback]

Mest aktiv i OT-baren

( 1945 poster / 39% av denne brukeres innlegg )

 

HAHAHAHAHA. :D

 

LarsP-awards 2006, det er priser som jeg gir ut til brukere som enten fortjener ros eller et spark i ræva. Det blir en vakker prisutdeling med mange friske superlativer. :)

7472611[/snapback]

Jeg tenke ikke over meg når jeg foreslo det. Jeg tenke først 50% men det ville blitt for mye. Deretter 45% men det ble også for mye. Jeg tenke lavere enn 40% men det er en god del av de som fortjener hederspris som har i nærheten av dette. Uantsett vil jeg nok ikke bli nominert til en slik pris, smak på det; hederspris... Jeg tror ikke at det kunne vært meg ;)

 

Dessuten er de 39% av postene fra en svak periode av min forumtid, som jeg ikke vil oppleve igjen. Den dag i dag fatter jeg ikke at jeg kunne finne på å poste i OT-baren på en daglig basis. Heldigvis har jeg gått ned 3% de siste tre månedene og det er da noe.

 

Jeg vedder på at jeg blir kåret til et eller annet i LarsP awards. Særlig om du tar deg en tur innom Total War -kategorien, jeg vil sikkert bli kåret til Årets fremtidige Dagbladet skribent (det var Dagbladet du sa den gangen right?) eller noe...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg digger mods :p

 

Årets mest elegante skjennepreken

 

Eks:

Formålet med dette forumet er å poste gullkorn fra de andre forumene, ikke diskusjoner rundt sitatets emne.

 

* Dersom dere ønsker å diskutere homofiles rettigheter så poster dere på PRS.

* Dersom dere ønsker å diskuterere homofil sex, poster dere under Helse.

* Dersom dere ønsker å diskutere rosa PC'er poster dere på Hardware.

* Dersom dere ønsker å diskutere The Village People poster dere på musikk.

* Dersom dere ønsker å diskutere menn med rosa leggvarmere så sjekk om noen har en gammel video med Great Garlic Girls til salgs på Finn først. Andre steder ser du det neppe.

 

Og sist men ikke minst:

* Dersom dere bare ønsker å fortelle at dere synes homofile er ekle og burde kastreres så leser dere retningslinjenes punkt 1, 2 og 6, samt Kardemommeloven, og holder det for deres selv.

 

Ytterligere poster med synspunkter på homofili fører til at denne tråden blir stengt.

 

Ja jeg vet, tråden har levet lenge med slike innlegg alt. Men jeg ble ikke moderator før fredag. 

 

Geir 

:love:

 

 

 

Årets mest elegante trådstenging.

 

Eks:

Jeg er så slapp at jeg ikke gidder å stenge denne tråden.

 

Eller, jo.

Lenke til kommentar

Hw Historiens Darwin Award.

 

Tildeles den som med uvitenhet eller vitenhet har klart å drepe hardwaren sin. I samme øyblikk nominerer jeg Swein og hans historiske ødleggelse av et PCI kort som han klinte ned i AGP porten :)

 

Årets overklokker

Årets casemodder

 

osv. Bare si hvor mange årets dere vil ha, for det finnes ingen grenser.

Lenke til kommentar

@JonT: Hinter du til webkafeen nå? :wee:

 

@Dotten: På de tre linkene hvor man kan komme til et resultat for 2005 har du stokket litt om. Så linken til 2005 resultatene for beste film kommer du til tråden for beste OT-baren -tråd. Du mister streetcredz når slike fatale feil gjøres Dotte... :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...