Gå til innhold

"Årets beste xxxx 2006" konkuranser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skal vel klare å få til nokre avstemmningar i speldelen og. Det er bare å kome med forslag, anten i denne tråden eller over PM, så skal eg sjå om vi får sett opp nokon i løpet av dei kommande dagane. :)

 

Sjølv har eg tenkt litt på "årets mest innovative spel". Men det er opp til brukarane å bestemme kva dei ønskjer.

Lenke til kommentar
Bare jeg er eller er det litt mange årets xxxx tråder nå?

De mister sin hensikt. Mangler snart bare årets årets xxxx tråd nå :)

7560929[/snapback]

 

 

Det kunne vært langt værre. Det er et stort forum og det er nok langt under en tråd i snitt for hver kategori. Selv har jeg vel gått god for under 10% av forslagene som detter inn, noe ikke alle var like glad for. Spesielt de som går på brukere er jeg ikke særlig tilhenger av. Men så er det ikke min jobb å la mine egne preferanser gå foran alle brukernes. Det ville vært litt slemt :)

 

Det er som alltid bare til å unngå trådene man ikke er interessert i. Selv vet jeg at det blir en del for min egen del :wee:

 

For en som holder seg over hele forumet kan det være mange tråder, men for de som holder seg til en eller to hovedkategorier er det nå ikke så mye.

Lenke til kommentar
[*]"Årets beste OT-Baren tråd" vil starte nomineringen 25.desember i kategorien OT-Baren. (2005 resultat finner du her.

7457961[/snapback]

Finner ingen nominasjonstråd jeg :hmm:

7577576[/snapback]

Travel jul, guttungene fikk så mye leker og spill jeg er nødt til å "kvalitetssjekke"... :whistle:

 

 

Den og de andre kommer når den kommer, ganske snart vil du nok se :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...