Gå til innhold

Forumets komikerpris 2006


Dotten

Anbefalte innlegg

Er det en bruker her inne som jevnlig får deg til å le så tårene triller? En som alltid har et gullkorn på lager, som oppretter morsomme emner eller har hysterisk morsomme bidrag til de mange humortrådene på forumet?

 

I år skal vi kåre den brukeren som bidrar med mye latter og smil her på forumet, som er en fin avveksling i alle de hissige og temperementsfulle diskusjonene og som demper frustrasjonen som kommer over nok et tåpelig innlegg.

 

Les og le i humorkategorien, tenk tilbake på hva som har fått deg til å smile og le og kom med din nominasjon til "komikerprisen 2006".

 

Reglene er få og enkle;

 

1. Kun en nominasjon per bruker. Nominer den brukeren du mener har bidratt med mest humor. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll.

2. Baser deg på det som er skjedd i 2006, noe som egentlig sier seg selv.

3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert.

 

 

Værre er det ikke. Nomineringen varer frem til 1.januar. Da vil det bli opprettet poll(s) og de tre beste brukerne, såfremt de har mer enn 10% av stemmene, går videre til finale 10. januar.

 

 

For komplett oversikt over "årets xxxx 2006" konkuranser/avsteminger så Klikk her

 

Vinneren vil vinne heder og ære og kan leve i den viten om at han eller hun i hvert fall sørger for litt mer smil og latter i forumbrukerens liv.

 

Nominerte så langt;

  • AskBurle
  • Almadora
  • datasmurfen
  • Dotten
  • mad-hatter
  • Marius E
  • Glint
  • Isbilen
  • Jarmo
  • LarsP
  • Marley
  • Neppe
  • oivind_dahle
  • Pencilcase
  • SkyMarshall
  • Steffyboy
  • Tomat-Ulf
  • trevakt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å nominere LarsP, men siden han allerede er nevnt, går min nominasjon til SteffyBoy. Han er meget god til å ordlegge seg, og har meninger om det meste, som han klarer å fremstille på ufattelig morsomme måter. Det er mulig at jeg bare har dårlig humor, men det er en god del gullkorn fra den kanten.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å nominere LarsP, men siden han allerede er nevnt, går min nominasjon til SteffyBoy. Han er meget god til å ordlegge seg, og har meninger om det meste, som han klarer å fremstille på ufattelig morsomme måter. Det er mulig at jeg bare har dårlig humor, men det er en god del gullkorn fra den kanten.

7484144[/snapback]

 

Blir litt problematisk det der ;)

 

Reglene er få og enkle;

 

1. Kun en nominasjon per bruker. Nominer den brukeren du mener har bidratt med mest humor. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll.

Lenke til kommentar

Min nominasjon går til brukeren: AskBurle.

 

Dette fordi årets mest geniale innlegg allered kom i Januar i år:

 

Denne posten finner du her

 

jeg siterer:

 

Har lest både denne og den gamle tråden, men det er tre poster fra anerkjente forumbrukere som mangler:

 

Forumbruker 1, la oss kalle han Martin1, vil skrive et langt innlegg om lyspærens oppbygging og virkemåte. Han vil gå inn på den sannsynlige utviklingen videre, f.eks. nanoteknologiens muligheter innen lysbruk, og beskriver en skisse over hvordan han ville laget en fremtidig lyspære.

Samtidig vil han kritisere myndighetene for at de har økt avgiftene på lyspærer siden vi er for dårlig til å kaste disse i riktig beholder. Han lager da en ny tråd som i sin helhet er viet til boikott av å kaste lyspærer riktig, eventuelt å kaste emballasjen i papir/pappdunken.

 

Forumbruker 2, en trønder som kaller seg KnutT, vil komme med en rekke bra og totalt ukjente filmer fra 1960 tallet som ble laget om lyspærer. Av disse filmene er 14 italienske, 10 franske og 2 av de er sågar fra Chad. Det blir laget en ny tråd som heter "filmer fra 60-tallet som omhandler lyspærer".

 

Forumbruker 3, som nå kaller seg Ola Olsen, men som også har hatt nick som "Joggern" og "Øystein Lund", vil komme med flere nettspill som handler om å skru i lyspærer, sette riktig lyspære i riktig hull, osv. Samtidig vil han komme med en påstand om at lyspærer kommer til å bli levert i sin nåværende form også om 100 år. Dersom dette ikke skjer vil han jogge naken med en rosa tanga over hodet fra Lindesnes til Nordkapp. Midt på vinteren selvfølgelig.

All verdens lyspæreprodusenter kommer senere med en erklæring om at de ikke kommer til å levere lyspærer i sin nåværende form, men heller gå over til en slik lyspære som forumbruker 1 akkurat har beskrevet i en tidligere post (selvfølgelig), fra 2060 og utover. Det blir laget en ny tråd under navnet "Olsens joggetur til Nordkapp", hvor man finner frem utstyr som Olsen (egentlig Lund) kan bruke på sin joggetur.

 

 

Dette vil imidlertid kun gjelde på Diskusjon.no som er så heldig å ha disse forumbrukerne.

 

Rune

 

 

Rett og slett genialt innlegg som sier det meste om forumets nerder :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Her er et av mine forslag: Hentet fra en diskusjon på PRS.

 

Tidligere i år Hadde Krekar litt problemer med å forlate landet frivillig, fordi han hadde visumproblemer, og så var det litt kinkig og komme seg til Gardermoen:

Vår alles kjære Bjarne Håkon Hanssen tibød seg og ordne visum i en fei, og tur ut til Gardermoen.

 

Da kom denne lille lekkerbisknen fra en bruker som ikke er så akttiv, men når han tar seg en tur innom forumet så kommer det ofte lystige spark, og så har han en spesiell forkjærlighet for sosialister.

 

Brukernavn, RagnarDanneskjold

 

Her gjorde facistpølsa Hanssen et par kardinalfeil (i henhold til politisk korrekte dogmer);

1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen.

2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister.

3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser.

 

Pølsefacisten har bommet totalt, 3 av 3 feil.

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Støttes :w00t: Hadde tenkt å komme tilbake med nominasjon på kroppen :mad:

 

Hans lille føljetong om avsluttende kjærlighetsforhold, som endte med et lynkjapt og lett tragikomisk endelikt for en liten nusselig hamster gav meg mangen god latter.... :love: ....eee..kanskje jeg er litt sjuk :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Her er et av mine forslag: Hentet fra en diskusjon på PRS.

*snip*

7488072[/snapback]

 

 

De små grå i topp er som alltid tregere enn treg. Skal jeg tolke innlegget slik at den godeste Ragnar herved er din nominasjon?

7488735[/snapback]

 

Og du er Superman :p eee det er ikke jeg, har såklart bare en stemme....hvis ikke så kunne jeg spammet ned denne tråden med forslag :D

 

Nei vent litt, stryk foregående og la meg komme med "den" one and only! :w00t:

 

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...