Gå til innhold

"Årets beste xxxx 2006" konkuranser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Årets beste nykommer og årets mest hjelpsomme bruker syntes jeg vi burde ha.

 

PS: Nå beklager jeg om dette er nevnt tidligere, sier bare hva jeg tenker uten å ha lest tråden.

Lenke til kommentar
LarsP-awards 2006, det er priser som jeg gir ut til brukere som enten fortjener ros eller et spark i ræva. Det blir en vakker prisutdeling med mange friske superlativer. :)

7472611[/snapback]

Jeg vil ha en tilsvarende Steffyaward for den søteste jenten i RPP. Vinneren får en helg med meg. Gr.

 

 

Jeg likte "Årets Hunk/Babe"-forslaget, men frykter at en viss person vil få alle sympatistemmene. ^^

Lenke til kommentar
Vi må ha en konkurranse om årets PRS-bruker (politiker-bruker). Kunne vært interessant.

7512336[/snapback]

Men da vinner jo enten Dotten eller TWFA uansett :tease:

7518683[/snapback]

Huff, Dotten kommer sikkert til å godkjenne den tråden, siden han har muligheter for å vinne. :(

Lenke til kommentar

Problemet med en slik tråd er at brukere fort kan stemme på den de er mest enig med fremfor hvem som debatterer saklig, informativt og bra. Selv anser jeg at jeg har ganske populistiske politiske syn, ihht brukergruppen her inne. Skal man tenke kvalitet på innlegg så er det andre som gjør en langt bedre jobb men som ikke får skryten de fortjener.

 

Så jeg er i det hele tatt skeptisk til en slik tråd. Syntes også man bør begrense brukerfokuseringen litt. Finner "årets PRS-diskusjon" langt mer spennende og hensiktsmessig i så måte :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...