Gå til innhold

Mii Wii Koder

Bad_Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XtaZ jeg ligger deg til når jeg får sånn kabel... Akkuratt nå har jeg ikke internett til wii-en. Men nå får jeg komme meg tilbake på wiien og spille super monkey ball banaa blitz, det er sykt fett!:D

Skrevet
XtaZ jeg ligger deg til når jeg får sånn kabel... Akkuratt nå har jeg ikke internett til wii-en. Men nå får jeg komme meg tilbake på wiien og spille super monkey ball banaa blitz, det er sykt fett!:D

7718765[/snapback]

Hehe. Den er grei ;)

Skrevet
*Ser på side 1*

Fy faen for ei liste!

Hvordan ser Mii Parade ut hos dere som har lagt til alle?

7724752[/snapback]

Hehe, ikke stor. Ikke mange av dem har godtatt meg :(.

Skrevet

Har vært en stund siden jeg sist la til alle mii wii koder. Lista har vokst seg en del siden det, så det blir nok en totimers jobb. får vel ta det i morgen :O

Skrevet

Skal ta meg en ny runde i kveld, legge til en hel gjeng. Skal prøve å få sendt PM til alle jeg legger til, men garanterer ingenting. Har lagt til de ca 15 første på listen allerede, bare 1 av dem som har lagt meg til hos seg :(

Synes forresten systemet er grusomt tungvint. At det ikke blir sendt en invitasjon er jo helt bak mål!

Skrevet

mitt nr er: 7487-6154-4493-0406.

men jeg sjkønner ikke hvordan jeg kommer inn på nettet kan noen hjelpe meg med et svar?:D

mvh: per-her

Skrevet

Du trenger kun trådløst nett :) Det er innebygd nett i Wii'en.

Husker ikke helt hvordan jeg gjore det, men det gikk på 1-2-3.

Skrevet

Er ikke noen som gidder å lage et enkelt web-basert exchange system for dette da?

Ser for meg en løsning der man kan registrere seg med epost, nick og wii-nummer. Alle brukere kan da velge "legg til i min liste" for å legge til en bruker i sin liste.

Fra denne listen kan man klikke "lagt til på wii" og det blir automatisk sendt en mail til vedkommende med Wii-nummeret til brukeren som la ham til.

Noen som påtar seg jobben? :)

Skrevet
det står jeg må ha et lan-adapter hvpr får jeg tak i det?  :hmm:

7762814[/snapback]

Om du ikke har trådløst nett, kan du også kjøpe Nintendo USB Wi-Fi adapter. Den kobler du opp til pcen slik at Wii får internett via pcen din.

Skrevet

Heisann har wii og nett, men kjenner ikke så mange her. Bare å pm meg med din wii code å legge meg til så legger jeg deg også til;).

Min er:

7208 3453 9705 5373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...