Gå til innhold

Mii Wii Koder


Bad_Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg: 7346 9359 0511 6086.

 

Fotnote: Eg gidd ikkje legge til heile lista, så eg har lagt til ca 10 meir eller mindre tilfeldige folk, i første omgang. Dei eg har lagt til får PM. Dersom nokon legg til meg utan at eg har lagt til dei: send meg PM.

 

Edit: hadde lagt til feil wii-nummer, det som står her no er riktig.

Endret av lappado
Lenke til kommentar
tror forresten at "lappado" har feil kode, fikk den ikke til å funke i alle fall.

Det stemmer, eg hadde lagt inn feil nummer. Det mystiske er at det er 4 stk på forumet her som har klart å leggje meg til på tross av at eg hadde oppgitt feil nummer. Oh well. No er iallefall posten oppdatert med riktig nummer. Og Rangor: du er lagt til. :)

 

Btw, folk må hugse å fikse travel-settings på wiien sin, slik at miiane deira besøker andre sine wiiar når konsollen står i standby. Eg har ikkje sett ein einaste mii i paraden min enno.. Miiane som skal bli affisert av travel må også stillast inn på "migrate" for at dei skal reise rundt.

Endret av lappado
Lenke til kommentar
Nå ser jeg at labbado har blitt sort også, men ingen Mii parade enda  :cry:  Noen som har fått det til egentlig?

7509878[/snapback]

Det har dukket opp mange i min Parade. Det jeg så har gjort er å flytte dem over til Plaza. De går rundt og prater med hverandre. Jeg kan bruke dem til å sende e-post eller å spille med dem. I tillegg så tror jeg det er de som dukker opp rundt i spill som Wii-sport som tilskuere eller i bakgrunnen. Ellers så er jeg ikke sikker på hva de kan gjøre.

 

Jeg kan evt. poste hvem jeg har fått kontakt med senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...