Gå til innhold

Mii Wii Koder


Bad_Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plaza og Parade er to forskjellige steder. Dine Miis er på Plaza, disse kan du bruke i spill som støtter Miis, som f.eks Wii Sports elelr Wii Play. Parade er en plass der dine venners Miier kommer og "besøker" din Wii. Venner som er på kontaktlisten for din Wii altså. For at funksjonen skal gjøre noe som helst må du altså ha en del venner, disse må ha Miis, disse Miiene må ha aktivert "mingel" og Wiien må ha aktivert Travel på Travel Settings på parade.

 

Jeg har nå ca 10 Wii kontakter og etter en lengre periode er det nå 8 Miier som vandrer i min Mii Parade. Om jeg tar en Mii derfra og plasserer den i min Plaza så virker det som om den ikke er på Parade lenger. Om jeg så sletter den Miien fra min Plaza vil den etterhert komme tilbake til Parade.

 

Det er temmelig komplisert, men hennsikten er bare å dele Miier på en "sømløs" måte. Saken er at Nintendo vil dekke seg for alt ansvar, om noen lager en Mii som kan virke støtende på andre så kan ikke Nintendo klandres for dette, da man må godkjenne alt som blir sendt til din konsoll. Teit, men forståelig. I USA er Nintendo allerede saksøkt for å ha dårlige stropper, selv om det er 2-6 advarsler om farene med å bruke wiimoten, 3 ganger pr. gang du spiller et spill. Skylden ligger kanskje rett og slett på forbrukere som klager over funksjoner som "skader" barna deres.

Lenke til kommentar
ow,24/12-2006 : 03:31]Har dere nettverk på Wii ?

Isåfall, hvor kjøpe Nintendo USB LAN-Adapter?

7566988[/snapback]

 

Tror ikke du får tak i usb adapteren enda i norge, så eneste måten er å kjøre trådløs :)

7567978[/snapback]

Okok, bare synd jeg ikke har trådløst her, jeg kan ikke fordra det!

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
ow,24/12-2006 : 03:31]Har dere nettverk på Wii ?

Isåfall, hvor kjøpe Nintendo USB LAN-Adapter?

7566988[/snapback]

 

Tror ikke du får tak i usb adapteren enda i norge, så eneste måten er å kjøre trådløs :)

7567978[/snapback]

Okok, bare synd jeg ikke har trådløst her, jeg kan ikke fordra det!

7568413[/snapback]

 

Egentlig ikke jeg heller vi har lagt kabel i hele huset, men har trådløs router. Men ingen bruker netett fordi det var så elendig.. fubka bare i det samme rommet, men tro det eller ei så fant wii'en den som står i 2 etasje mens routeren står i 1 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...