Gå til innhold

Mii Wii Koder


Bad_Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål: Om jeg legger til alle som det ikke står noe notis bak.. Er det noen hensikt i det?

 

Ser ikke helt vitsen med mii kodene. Kan vi da møtes i et Mii-rom eller en mii parade?

7589955[/snapback]

 

Er vel mest for å utveksle Mii akkurat nå. Men når det kommer online-spill senere så har vi det gjort ivertfall :p

7590030[/snapback]

Kult. Er det planer om et ingame meldingssystem?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Spørsmål: Om jeg legger til alle som det ikke står noe notis bak.. Er det noen hensikt i det?

 

Ser ikke helt vitsen med mii kodene. Kan vi da møtes i et Mii-rom eller en mii parade?

7589955[/snapback]

 

Er vel mest for å utveksle Mii akkurat nå. Men når det kommer online-spill senere så har vi det gjort ivertfall :p

7590030[/snapback]

Kult. Er det planer om et ingame meldingssystem?

7590084[/snapback]

 

Funker flott å sende meldinger til andre Wii'er nå. Eneste bakdelen er at det går veldig tregt fra man sender meldingen til mottakeren får den.

Lenke til kommentar
Spørsmål: Om jeg legger til alle som det ikke står noe notis bak.. Er det noen hensikt i det?

 

Ser ikke helt vitsen med mii kodene. Kan vi da møtes i et Mii-rom eller en mii parade?

7589955[/snapback]

 

Er vel mest for å utveksle Mii akkurat nå. Men når det kommer online-spill senere så har vi det gjort ivertfall :p

7590030[/snapback]

Kult. Er det planer om et ingame meldingssystem?

7590084[/snapback]

 

Funker flott å sende meldinger til andre Wii'er nå. Eneste bakdelen er at det går veldig tregt fra man sender meldingen til mottakeren får den.

7590133[/snapback]

Ja det har jeg merket. Men kan man sende melding mens man spiller? Eller er man nødt til og quitte først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...