Gå til innhold

Mii Wii Koder


Bad_Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Min adressebok er helt full nå. Fikk med alle som stod på lista i førstepost og la deretter til de som hadde skrevet sin kode etter siste innlegg og bakover (og jeg hadde bare lagt til en person i adresseboken fra før av). Jeg er en av dem som spiller på maskinen min ganske ofte så det er ikke dumt å legge meg til :thumbup: . Hvis du vil legge meg til og du ikke er på lista eller ikke var blant de siste som skrev er det bare å sende pm så vil jeg slette en og legge deg til :)

 

edit: kunne bare ha edita min første post ja... Samma det.

 

btw, er det noen som vet hvor lang tid det tar fra begge har lagt til hverandre, til at det dukker opp (altså at det står at han andre har akseptert)?

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Jeg har lagt til alle som hittil har postet sine koder her, hadde vært fett hvis dere hadde lagt til meg, så blir ikke Wii Parade-greia mi så folketom...

 

enig ;)

 

 

min: 3008 9207 2230 0434

 

 

si i fra om dere legger meg til :thumbup:

Endret av Nonnon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

6638 3285 7823 3768 er min Wii kode, feel free til å legge meg til

 

 

lakt til TCi og Bad_Byte bare for å teste, så kunne en av dere lagt meg til så jeg kan se ossen det fungerer? ^^ er vel dette systemet som man bruker etter verdt til online spill og? har bare wii sports og zelda til nå men :o skal kjøpe meg fler spill når det kommer, metroid f.eks

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...