Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Herrefred man blir utålmodig av å lese om alle som har fått seg Wii her.. Med begrenset mulighet (og lite vilje, forsåvidt) til å campe i sovepose utenfor butikker ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få skaffet meg en Wii på en måned enda, om man skal høre på det nettbutikkene sier. Grr. Ulempen med å bo i "storby", det er alt for mange om beinet (hvor bein = Wii).

7645277[/snapback]

Og ulempen med å IKKE bo i storbyen er at det ikke er noe bein...

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, snakker du internett så kommer det ikke på tale for meg. Jeg SKAL ha Wii til fornuftig pris, ergo 2.000 kr. Jeg klarte det med 360, kort etter releasedagen, og jeg SKAL klare det igjen. Fra før ble vi jo lovet en prislapp på ca. 1.000 kr, senere 1.500 kr; og nå 2.000. F heller om jeg skal ut med 5 hundringser ti!

 

Snakker vi IKKE internett så er du faen meg en heldiggris.

Jeg hører skumle rykter om ny pris fra Elkjøp :ermm:

...Hva med Lefdal?

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Ikke døm Red Steel før du kommer rundt 2-3 timer ut i spillet. I starten syns jeg Red Steel var litt lunkent selv, men når du kommer til Japan tar det litt av. Anbefaler å holde ut til da ;)

7655263[/snapback]

Hva synes dere om red steel, grafikk, spillbarhet, lyd og kontroll. Vil ha et skyte spill til wii, men vet ikke hvem. Metroid skal jeg ha. Står mellom call of duty 3 og red steel??

Lenke til kommentar
Vell, snakker du internett så kommer det ikke på tale for meg. Jeg SKAL ha Wii til fornuftig pris, ergo 2.000 kr. Jeg klarte det med 360, kort etter releasedagen, og jeg SKAL klare det igjen. Fra før ble vi jo lovet en prislapp på ca. 1.000 kr, senere 1.500 kr; og nå 2.000. F heller om jeg skal ut med 5 hundringser ti!

 

Snakker vi IKKE internett så er du faen meg en heldiggris.

Jeg hører skumle rykter om ny pris fra Elkjøp :ermm:

...Hva med Lefdal?

7659447[/snapback]

 

Så du noen gang en nintendo ansatt gikk ut i pressen å så 1000 eller 1500 NO kr? Nei du gjorde ikke det. Var rykter som gikk ikke noe som var bekreftet. Den koster 249$ i usa noe som er ca 1518 no kr med dagens kurs. Men er kjent for de fleste at man må gang med 8-10 for å finne den Norske prisen.

Lenke til kommentar
Hva synes dere om red steel, grafikk, spillbarhet, lyd og kontroll. Vil ha et skyte spill til wii, men vet ikke hvem. Metroid skal jeg ha. Står mellom call of duty 3 og red steel??

7667016[/snapback]

Ville definitivt gått for Call of Duty 3. Hvis valget kun står i mellom disse to titlene.

7667375[/snapback]

Men hvem ville du valgt mellom need for speed carbon og excite truck da?

Lenke til kommentar
Så du noen gang en nintendo ansatt gikk ut i pressen å så 1000 eller 1500 NO kr? Nei du gjorde ikke det. Var rykter som gikk ikke noe som var bekreftet. Den koster 249$ i usa noe som er ca 1518 no kr med dagens kurs. Men er kjent for de fleste at man må gang med 8-10 for å finne den Norske prisen.

7667199[/snapback]

Ikke kom hit å fortell meg hva jeg så og ikke så. Det eneste jeg vet er at prisene til Wii ble angitt som følgende på nettbutikker som gamezone.no. Jeg VET at prisene ikke var ofisielle, men når jeg leser ting som DETTE så føler jeg ingen grunn til å tro noe annet.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Merk nå at du linker til nyheter fra Desember 2005, 1 år før Wii ble lansert her til lands. Prisene der var bare spekulasjoner, og var ikke nøyaktige eller bekreftet av Nintendo.

 

Og glem heller ikke at Nintendo setter sin pris på sine konsoller, men den gjelder til dem de selger konsollen til. Butikken bestemmer hvilken pris de vil sette på konsollen, så dermed er den litt dyr for øyeblikket, men vil gå ned.

 

Så snart store partier med Wii kommer på markedet blir prisen å synke betraktelig, slik som normalt er for envær ny vare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...