Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Wii til jul av dama men etter en uke så sluttet den å fungere.

 

Leverte den inn til Elkjøp og de har sendt den til Nintendo for reparasjon. Nintendo hadde sagt at de ikke visst hva de skulle gjøre siden de ikke hadde fått inn noen andre for reparasjon ennå. De sa at jeg sansynligvis får en ny.

 

Håper at de har noen liggende på lager for slike situasjoner men det blir sansynligvis mest ønsketenking...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merk nå at du linker til nyheter fra Desember 2005, 1 år før Wii ble lansert her til lands. Prisene der var bare spekulasjoner, og var ikke nøyaktige eller bekreftet av Nintendo.

 

Og glem heller ikke at Nintendo setter sin pris på sine konsoller, men den gjelder til dem de selger konsollen til. Butikken bestemmer hvilken pris de vil sette på konsollen, så dermed er den litt dyr for øyeblikket, men vil gå ned.

 

Så snart store partier med Wii kommer på markedet blir prisen å synke betraktelig, slik som normalt er for envær ny vare.

7686770[/snapback]

Jeg vet, jeg vet; det var gammelt nytt. Likevel så ble jeg skuffet, det får jeg vel lov til...

Det er en litt frustrerende tid, hva som gjelder wii, pris og tilgjengelighet. Husker det alt for godt under 360-tørken,

Lenke til kommentar
Jeg fikk Wii til jul av dama men etter en uke så sluttet den å fungere.

 

Leverte den inn til Elkjøp og de har sendt den til Nintendo for reparasjon. Nintendo hadde sagt at de ikke visst hva de skulle gjøre siden de ikke hadde fått inn noen andre for reparasjon ennå. De sa at jeg sansynligvis får en ny.

 

Håper at de har noen liggende på lager for slike situasjoner men det blir sansynligvis mest ønsketenking...

7687641[/snapback]

 

Elkjøp holdt av noen konsoller under lanseringen den 8.des ihvertfall, i tilfelle noen av konsollene skulle ryke...

Om de har gjort det på den butikken du har kjøøpt vet jeg ikke. Men, muligheten er jo der :) Men da hadde du kanskje fått en ny med en gang..

Lenke til kommentar
Jeg vet, jeg vet; det var gammelt nytt. Likevel så ble jeg skuffet, det får jeg vel lov til...

Det er en litt frustrerende tid, hva som gjelder wii, pris og tilgjengelighet. Husker det alt for godt under 360-tørken,

7687664[/snapback]

Du har lov til å bli skuffet, men ikke gi Nintendo skylda.

 

Fra før ble vi jo lovet en prislapp på ca. 1.000 kr, senere 1.500 kr; og nå 2.000. F heller om jeg skal ut med 5 hundringser ti!

7659447[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg vet, jeg vet; det var gammelt nytt. Likevel så ble jeg skuffet, det får jeg vel lov til...

Det er en litt frustrerende tid, hva som gjelder wii, pris og tilgjengelighet. Husker det alt for godt under 360-tørken,

7687664[/snapback]

 

Skuffet kan du få være, men vær heller skuffet på butikkene i Norge som setter prisen og ikke på Nintendo.

 

Og Wii ble en større suksess enn noen her inne først anntok, så det er normalt at folk blir frustrert når de ikke får tak i en, men hang in there, nye partier er på vei så snart er Wii tørken over.

Lenke til kommentar
Skuffet kan du få være, men vær heller skuffet på butikkene i Norge som setter prisen og ikke på Nintendo.

 

Og Wii ble en større suksess enn noen her inne først anntok, så det er normalt at folk blir frustrert når de ikke får tak i en, men hang in there, nye partier er på vei så snart er Wii tørken over.

7690319[/snapback]

Hehe, jeg sa aldri at det var Nintendo jeg var skuffet over, men jeg antar det var det likevel... ubevist. Kanskje jeg er heldigere med andre releaser, som... oh, I dunno... maybe WoW: BC :innocent:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Skuffet kan du få være, men vær heller skuffet på butikkene i Norge som setter prisen og ikke på Nintendo.

 

Og Wii ble en større suksess enn noen her inne først anntok, så det er normalt at folk blir frustrert når de ikke får tak i en, men hang in there, nye partier er på vei så snart er Wii tørken over.

7690319[/snapback]

Hehe, jeg sa aldri at det var Nintendo jeg var skuffet over, men jeg antar det var det likevel... ubevist. Kanskje jeg er heldigere med andre releaser, som... oh, I dunno... maybe WoW: BC :innocent:

7693140[/snapback]

 

 

Ikke om du skal kjøpe Collectors edition fra denne butikken.

 

OMG, Blizzard, hvordan KUNNE dere!

Lenke til kommentar

Jeg VET. Første gang jeg leste om BC CE, tenkte jeg at det ikke var så farlig fordi det kun sto noe crap om noe inngangsnøkkelfaenskap eller wtf. Nå er det jo masse digg og snadder der; men til hvilken pris... Oo! Netherwelpene er jo drittfete.

 

Men nå må jeg komme med noe saklig, ellers så kommer regel-lamerne å tar meg :ermm:

...

Ned med elkjøp!

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Herregud! *vri seg i håret*

 

Jeg har selvsagt ikke satt meg opp på noen venteliste på wii med tanke på at "det ordner seg til nyttår" noe det selvsagt ikke gjorde. Befinner meg i bartebyen og har ikke funnet noen plass de har wii (eneste på spaceworld, men der var det folk på venteliste) så ser jeg at det blir skrevet at expert hadde fått inn. og her sitter jeg.. uten noe sjanse til å få gjort noen verdens ting og det er 6 dager siden.. :(

 

Jeg vil ha wii nå! :love:

Lenke til kommentar
De hadde igjen én eller to da jeg kjøpte min, i hvert fall. Hadde fått inn i går morges.

 

Ingen venteliste.

 

Expert Tiller og Elkjøp Tiller er for øvrig utsolgt langt ut måneden, så dere ikke går på samme blemma som meg og kjører rundt hele byen :)

7695130[/snapback]

 

takker og bukker for det :)

Har sendt mail til expert for å høre ut. Det er vel kanskje den eneste plassen jeg ikke har sjekket.. Har mistet alt mot :(

Men nå har jeg troa, så jeg håper jeg klarer å skaffe en i morra.. (for å være maks optimist) :D

 

EDIT:

Det var en fra expert sluppen som ringte meg i morges og sa at de hadde èn Nintendo Wii igjen og om jeg var interessert. Og da var det bare å kaste på seg klærne og småjogge nedover:) Har sittet pal foran tv'n i 4 timer nå og fikset internett tilkobling osv. litt synd de ikke hadde Zelda da, men har bestilt fra absoluttspill, så den er nok i posten på Lørdag eller Mandag. Blir lite skole denne vinteren her :tease:

 

Wii virker fantastisk bra :love: Takk til deg Loeve! :)

Endret av zamuel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...