Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ekstra wiimote og ekstra nunchuk. I tillegg har jeg kjøpt Red Steel, Rayman og Zelda. Det eneste som mangler nå er selve Wii-en. Har forhåndsbestilt fra deal.no, men ser ikke ut som jeg får den før i midten av januar. Kjedelig å ha spill og ekstra kontroller uten å kunne bruke dem. :cry:

Endret av Kevinw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt ekstra wiimote og ekstra nunchuk. I tillegg har jeg kjøpt Red Steel, Rayman og Zelda. Det eneste som mangler nå er selve Wii-en. Har forhåndsbestilt fra deal.no, men ser ikke ut som jeg får den før i midten av januar. Kjedelig å ha spill og ekstra kontroller uten å kunne bruke dem. :cry:

7606377[/snapback]

Ah, den er utrolig kjip! Jeg selv gjorde nesten det samme. Kjøpte to remotes og Zelda. Nå har jeg Wii, Rayman, Zelda, Red Steel, 4 kontroller og 4 nunchucker (faktisk 5 nunchucker).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte extra kontroller i dag lett. Fikk wii på onsdag var det vel. Skulle bestille på spaceworld, men en liten gutt sa "de hadde maskinen inne på en leketøys butikk ved siden av en elkøp butikk for 5 min", så meg og faren min gikk ned ditt og der sto det 3 wii konsoller og 2 zelda twilight princess spill. Så sånn fikk jeg det. Hvis du leter får du det du vil ha, fort. Hvis jeg hadde bestilt på spaceworld ville jeg fått den i slutten av januar begynnelsen av februar. Måtte betale 2500kr for konsoll og 599 for Zelda. Billigste man kan få nå.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte extra kontroller i dag lett. Fikk wii på onsdag var det vel. Skulle bestille på spaceworld, men en liten gutt sa "de hadde maskinen inne på en leketøys butikk ved siden av en elkøp butikk for 5 min", så meg og faren min gikk ned ditt og der sto det 3 wii konsoller og 2 zelda twilight princess spill. Så sånn fikk jeg det. Hvis du leter får du det du vil ha, fort. Hvis jeg hadde bestilt på spaceworld ville jeg fått den i slutten av januar begynnelsen av februar. Måtte betale 2500kr for konsoll og 599 for Zelda. Billigste man kan få nå.

7606758[/snapback]

Jeg lette en hel dag i oslo, men fant den ikke noe sted. Dagen etter skulle jeg på bussen, og den gikk tilfeldigvis forbi elkjøp i Hønefoss. Så jeg ringte ned og spørte om de hadde noen, og de hadde 2 igjen og jeg var heldig og fikk den ene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...