Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Kan dessverre bli vanskelig å finne, får prøve å bestille fra nette. Er vel fremdeles dessverre få konsoller, noe som reflekterer prisen mange av iglene setter på konsollen og tilbehøret (samt spillene, Spacworld f.eks).

 

Får bare krysse fingrene at det kommer nok konsoller snart, slik at de som vil ha Wii får tak i det uten å gå 10 mila mellom butikkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT:

Det var en fra expert sluppen som ringte meg i morges og sa at de hadde èn Nintendo Wii igjen og om jeg var interessert. Og da var det bare å kaste på seg klærne og småjogge nedover:) Har sittet pal foran tv'n i 4 timer nå og fikset internett tilkobling osv. litt synd de ikke hadde Zelda da, men har bestilt fra absoluttspill, så den er nok i posten på Lørdag eller Mandag. Blir lite skole denne vinteren her :tease:

 

Wii virker fantastisk bra  :love: Takk til deg Loeve! :)

7695236[/snapback]

 

 

Bare hyggelig :)

 

De har for øvrig Zelda på Elkjøp på Tiller til 595,-. Det var det største irritasjonsmomentet med å kjøpe Wii for min del. Tiller -> Sluppen -> Tiller. Men definitivt verdt det :>

Lenke til kommentar

Bare hyggelig :)

 

De har for øvrig Zelda på Elkjøp på Tiller til 595,-. Det var det største irritasjonsmomentet med å kjøpe Wii for min del. Tiller -> Sluppen -> Tiller. Men definitivt verdt det :>

7702037[/snapback]

 

Ja, men jeg får det som brev og det kostet bare 524,- samt jeg bare går noen meter for å hente det :D

 

Wii sports er jo fantastisk, så jeg klarer meg med det og mario 64 til Zelda kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i en den 21. desember på Elkjøp i Hamar, og er rett og slett storfornøyd med konsollen! :dribble:

 

Hverken PS1, PS2 eller Xbox (mine tidligere konsoller) har vært i nærheten av å imponere like mye som Wii har gjort, rett og slett pga kontrollsystemet og mulighetene dette gir i spill som Wii Sports, Warioware og Zelda TP. Wii er rett og slett et genialt produkt etter min mening!

 

Noe som forøvrig er litt morsomt er at flere av de som har prøvd konsollen min (Wii Sports) har blitt helt hektet i løpet av veldig kort tid, og minst to av dem har bestemt seg for å kjøpe hver sin Wii. En av dem er fetteren min, han var 100% uinteressert i Nintendo... ...helt til han prøvde mitt eksemplar. :!:

 

Kan jo legge til at jeg ikke har vært noen fan av Nintendo tidligere jeg heller, så det er ingen fanboy som uttaler seg her, dette er faktisk min aller første konsoll fra Nintendo. Jeg kjøpte Wii av to grunner: Først og fremst fordi jeg ble mer og mer nysgjerrig jo mer jeg leste om den (kontrollsystemet virket utrolig spennende), men også fordi Elkjøp har den 30 dager pengene-tilbake-garantien sin. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liten bump her..

 

Så kjipt av det ikke går å søke på 3 bokstaver .. (wii) ..

 

I hvert fall..

 

Har en LCD -TV, men ikke koblet Wii'n til enda.. men mener å ha hørt at grafikken er ræva på LCD uten komponent(?) ?

 

Eller var det kompositt... huff.. blander alltid disse to :blush:

 

i hvert fall..?

 

Stemmer dette? :)

 

Er slike kabler dyrt? Vet dere hvor jeg kan få tak i? Elkjøp?

 

 

Takker! :)

Lenke til kommentar

Fra 12 Februar kan du få Wii-pakketilbud på Elkjøp. Synes ikke den prisen er mye urimelig sammenlignet med det folk får for tilsvarende på Qxl for tiden!

 

Link

 

edit: Til Bone(kudos for navn, kongeserie :!:):

 

Er ganske sikker på at det er komponent som er det beste, men skal ikke si 100 %, ettersom jeg også blander en del, hehe. Disse kan man få flere plasser, Elkjøp har de for 500 spenn. Tror de fleste priser dem rundt den summen der.

Endret av virulence
Lenke til kommentar
Fra 12 Februar kan du få Wii-pakketilbud på Elkjøp. Synes ikke den prisen er mye urimelig sammenlignet med det folk får for tilsvarende på Qxl for tiden!

 

Link

 

edit: Til Bone(kudos for navn, kongeserie :!:):

 

Er ganske sikker på at det er komponent som er det beste, men skal ikke si 100 %, ettersom jeg også blander en del, hehe. Disse kan man få flere plasser, Elkjøp har de for 500 spenn. Tror de fleste priser dem rundt den summen der.

7895995[/snapback]

 

 

Levering fra 12. Feb, var i salg i går og tirsdag, utsolgt nå

Lenke til kommentar
Har en LCD -TV, men ikke koblet Wii'n til enda.. men mener å ha hørt at grafikken er ræva på LCD uten komponent(?) ?

Er slike kabler dyrt? Vet dere hvor jeg kan få tak i? Elkjøp?

7895981[/snapback]

Grafikken er ikke ræva uten en komponent kabel, men kvaliteten på bildet blir definitivt bedre MED. En komponent kabel er ikke dyrt heller. Har du god tid, koster det deg bare $15 fra ledshoppe.com. Vet det var mangel på disse kablene i Norge for litt siden, men vet ikke statusen nå.

Lenke til kommentar
Har en LCD -TV, men ikke koblet Wii'n til enda.. men mener å ha hørt at grafikken er ræva på LCD uten komponent(?) ?

Er slike kabler dyrt? Vet dere hvor jeg kan få tak i? Elkjøp?

7895981[/snapback]

Grafikken er ikke ræva uten en komponent kabel, men kvaliteten på bildet blir definitivt bedre MED. En komponent kabel er ikke dyrt heller. Har du god tid, koster det deg bare $15 fra ledshoppe.com. Vet det var mangel på disse kablene i Norge for litt siden, men vet ikke statusen nå.

7896676[/snapback]

 

Enda billigere på Play-Asia , har den selv og 9.99 USD er verdt det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Var i Oslo forrige helg. Gjekk inn i Free Record Shop nedover Karl Johan. Hang ein søt liten lappe på disken " Vi får inn Wii i dag". Så eg spurte han bak disken, og jammen stod det ikkje 9 konsoller bak disken gitt. Ringte til ein kamerat av eg og spurte om han fortsatt var intressert i ein Wii konsoll inkl. valgfritt spill(zelda for den karen). Han ramlet nesten av stolen av glede :wee: Så eg punget ut for konsoll og kjøpte med RGB-kabler til han samt eit sett for ein annen kamerat :)

 

Her kommer bøndene til byen og rasker med seg Wii ftw :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Var i Oslo forrige helg. Gjekk inn i Free Record Shop nedover Karl Johan. Heng ein søt liten lappe på disken " Vi får inn Wii i dag". Så eg spurte han bak disken, og jammen stod det ikkje 9 konsoller bak disken gitt. Ringte til ein kamerat av eg og spurte om han fortsatt var intressert i ein Wii konsoll inkl. valgfritt spill(zelda for den karen). Han ramlet nesten av stolen av glede :wee: Så eg punget ut for konsoll og kjøpte med RGB-kabler til han samt eit sett for tein annen kamerat :)

 

Her kommer bøndene til byen og rasker med seg Wii ftw :wee:

7898231[/snapback]

 

En liten solskinsshistorie det der. Du er jo den rene barmhjertige Malaritan :p

 

(elendig ordspill på samaritan, men men :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...