Gå til innhold

Wii-oversikt: butikker, priser og antall


marXman

Anbefalte innlegg

En sikker kilde sier at hovedlageret til expert har ikke fått inn Wii enda. De håpet på å få det inn idag/morgen. Det begynner å haste nå...

7431623[/snapback]

Den kilden din kan ikke være veldig sikker. Jeg jobber i hovedlageret til Expert Norge, og vi fikk den inn for 1 eller 2 dager siden. Har allerede plukket og sendt ut sikkert 50+ stk allerede. Når jeg gikk fra lageret i natt, så hadde vi rundt 300 igjen.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En sikker kilde sier at hovedlageret til expert har ikke fått inn Wii enda. De håpet på å få det inn idag/morgen. Det begynner å haste nå...

7431623[/snapback]

Den kilden din kan ikke være veldig sikker. Jeg jobber i hovedlageret til Expert Norge, og vi fikk den inn for 1 eller 2 dager siden. Har allerede plukket og sendt ut sikkert 50+ stk allerede. Når jeg gikk fra lageret i natt, så hadde vi rundt 300 igjen.

7441398[/snapback]

Ikke sant... kilden er nok heller en butikk som har sjekka Elguide'n sin. :p

 

Forresten... kan man selge spillene til Wii før 8. desember? Er det ikke release?

Lenke til kommentar
En sikker kilde sier at hovedlageret til expert har ikke fått inn Wii enda. De håpet på å få det inn idag/morgen. Det begynner å haste nå...

7431623[/snapback]

Den kilden din kan ikke være veldig sikker. Jeg jobber i hovedlageret til Expert Norge, og vi fikk den inn for 1 eller 2 dager siden. Har allerede plukket og sendt ut sikkert 50+ stk allerede. Når jeg gikk fra lageret i natt, så hadde vi rundt 300 igjen.

7441398[/snapback]

Ikke sant... kilden er nok heller en butikk som har sjekka Elguide'n sin. :p

 

Forresten... kan man selge spillene til Wii før 8. desember? Er det ikke release?

7441780[/snapback]

Er nok heller noe i den duren ja, hehe.

 

Nei, man skal vel i teorien overholde lanseringsdatoer. :) Men noe avvik blir det vel alltid.

Lenke til kommentar
LOL! Bra den ja... Wiimote & "Classic" har det samme bilde

7445877[/snapback]

Godt, gammeldags småslurv :).

 

Jeg er egentlig litt skuffet over prisen på spillene. Hadde håpet at Wii ble en slags folkekonsoll (prismessig) her i Norge, men så langt er det ingenting som tyder på det. Elkjøp gjør jo en innsats, men se selger med tap. De andre kjedene prøver kanskje også å selge dem billig, men blir gjerne hindret pga. innkjøpspris? Kanskje Bergsala burde fått en skjend eller to.

 

gas, takk for pris hos Elkjøp Haugesund! Jeg slet fælt med å komme gjennom i telefonsystemet deres, og når jeg endelig kom frem var det ikke mye informasjon å få. Pris ble i alle fall bekreftet.

 

Har noen av dere kundeaviser fra andre enn Elkjøp og Expert? Last opp!

Endret av marXman
Lenke til kommentar
Elkjøp Drammen får ikke maskiner  :hmm:

 

Er det mye folk i Sandvika eller?

7446508[/snapback]

Bare for å ha en ting sagt: ligger ikke butikken din i listen, får den nok likevel inn maskiner, men jeg vet ikke antall.

 

Det var jo dyrt! Elkjøp blir nok en del billigere...

7446579[/snapback]

Mest sannsynlig. Jeg skal stå i kø, og mens er jeg inne i butikken kan jeg få fatt i litt informasjon om priser på spill/tilbehør.

Lenke til kommentar

Snakket med elkjøp kundeservice just nu. De informerte meg om at Elkjøp Stormarked Drammen skulle ha Wii på lager. Mens det så ikke ut som Buskerud storsenter kom til å ha. Satser på at han ga meg korrekte opplysninger, så jeg blir nok å finne utenfor

Elkjøp drammen i morgentimene i morgen.

 

Spurte om antall, men han kunne ikke si noe annet enn at han regnet med et sted mellom 20-30 stk i allefall.

Endret av xadhoom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...