Gå til innhold

Wii-oversikt: butikker, priser og antall


marXman

Anbefalte innlegg

Mange som skal - eller vet om det er mange som skal - stille på Elkjøp Carl Berner. Har så sykt lyst på en wii. Har venta på TP evig lenge nå, men er syk. Og orker ikke campe hele natta i drittregn og møkk.. doh..

7437249[/snapback]

 

CB kommer til å være full LENGE før åpningstid. Camper du ikke hele natta er det bedre å dra til Lørenskog, de får ihvertfall flere konsoller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du? Er det ingen som må jobbe da? :)

 

Vel er naboen til CB, bor 10 min fra Elkjøp. Kjenner masse folk som jobber på Meny (jobba der selv i mine yngre dager).

 

Det er porter der, inn til parkeringsplassen som er stengte inntil folk starter på jobb på Meny, kl 0700. Jeg kan jo alltids ta bakdøra, og ninja loot´e en wii.. :p

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Var innom Spaceworld Megastore i Storgata i Oslo. Han ville ikke si hvor mange de hadde fått inn, men han sa at alle som har forhåndsbestilt får før jul. Forhåndsbestillingene var delt i to grupper, de som er i den første gruppen får på fredag, de i den andre får på tirsdag i neste uke. De hadde også fått inn bare Nunchuks og ingen ekstra Wiimotes, virka litt teit men :p

 

Jeg fikk uansett vite at jeg er nummer 1 på den første listen, i tillegg la han til Zelda på forhåndsbestillingen min, så jeg er garantert Zelda og Wii på fredag :D:w00t:

Lenke til kommentar

Snakka akkurat med kundesenteret til Elkjøp. Han sa at neste ladning med Wii-konsoller var ventet å komme inn neste torsag, altså om en uke. De kan vel ikke juge om sånt?

Jeg har lest flere poster hvor folk har skrevet at det kommer rett før nyttår..

 

Skrivefeil

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

vell personen som er ansvarlig i platekompaniet har jeg et inntrykk av at er dyktig i forhandlinger... grunnen til dette er at han fikk fram at platekompaniet fikk dispensasjon og kunne selge Gears of War alerede 16. november selv om verdenslanseringen var 17. november...

 

hvertfall kjøpte jeg gears of war den 16. på platekompaniet ski storsenter :cool:

Endret av barin
Lenke til kommentar
er det noen som vet hvor mang konsoller som kommer til Elkjøp Åsane og på Lefdal i Bergen?

7440223[/snapback]

 

Betjeningen på Elkjøp Åsane sa "omtrent det samme som Elkjøp Fana". Lefdal vet jeg ikke.

7440723[/snapback]

Fana får ifølge kilder her på forumet inn 24 konsoller. Jeg kommer nok til å være der seks timer før åpning. Med tanke på det ufyselige været (Håper det holder seg slik) tviler jeg på at det er mange som gidder å komme så tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...