Gå til innhold

Wii-oversikt: butikker, priser og antall


marXman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hørtes mystifistisk ut, med tanke på at Platekompaniet skulle få 100konsoller på landsbasis..

7420673[/snapback]

Det var visst nok feil. Får godt over 100 totalt sett. Journalisten i FARO hadde misforstått noe eller i den duren.

7420732[/snapback]

 

Neida. De fikk opprinnelig 100, men har nå fått til en avtale med Bergsala rundt nattåpent til lansering, og får derfor 100 ekstra maskiner til nattåpent i Bogstadveien. Denne avtalen ble først klar i slutten av forrige uke.

 

Hilsen Journalisten i Faro.

Lenke til kommentar
Neida. De fikk opprinnelig 100, men har nå fått til en avtale med Bergsala rundt nattåpent til lansering, og får derfor 100 ekstra maskiner til nattåpent i Bogstadveien. Denne avtalen ble først klar i slutten av forrige uke.

 

Hilsen Journalisten i Faro.

7421477[/snapback]

 

Så importøren prøver å dra en ps3 ved å holde antall enheter kunstig lavt...

 

Edit: D'oh! x2

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
Hva er prisen der a? Bor jo 10 min unna det! IIIK! Kommer rett fra fest til platekompaniet jeg da  :!:

7420894[/snapback]

 

 

Sweet! Jeg bor i blokka rett over butikken! Det er nesten fristende å drite i elkjøp da as.. Ferdig med eksamen på torsdag, og ingen jobb denne helga.

 

Jeg flytter til Hyrule snart.... SWEET!

Lenke til kommentar

Skrev en mail til Elkjøp å spurte om hvordan Wii tilgjengeligheten ville være på Lillehammer. Her er svaret jeg fikk:

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Elkjøp på Lillehammer ser ikke ut til å ha bestilt opp Nintendo Wii dessverre.

Det du kan gjøre er å ta turen til Elkjøp på Hamar der de har bestilt opp 27 stk som skal være der på releasen fredag.

Dårlig stemning hvis dette er tilfellet. Noen andre som har hørt noe?

Lenke til kommentar
Hva er prisen der a? Bor jo 10 min unna det! IIIK! Kommer rett fra fest til platekompaniet jeg da  :!:

7420894[/snapback]

 

 

Sweet! Jeg bor i blokka rett over butikken! Det er nesten fristende å drite i elkjøp da as.. Ferdig med eksamen på torsdag, og ingen jobb denne helga.

 

Jeg flytter til Hyrule snart.... SWEET!

7422640[/snapback]

Hvis du ikke får tak i en på Platekompaniet, kan du jo stikke rett i køen på Elkjøp. :)

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Skrev en mail til Elkjøp å spurte om hvordan Wii tilgjengeligheten ville være på Lillehammer. Her er svaret jeg fikk:

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Elkjøp på Lillehammer ser ikke ut til å ha bestilt opp Nintendo Wii dessverre.

Det du kan gjøre er å ta turen til Elkjøp på Hamar der de har bestilt opp 27 stk som skal være der på releasen fredag.

Dårlig stemning hvis dette er tilfellet. Noen andre som har hørt noe?

7423062[/snapback]

 

Dette er bull, de vil få inn i overkant av 20stk på lillehammer.

Og en 5-6 mindre zelda spill enn antall konsoler, sånn det ser ut per dags dato.

 

Men ansvarlig på lillehammer var ikke spesielt fornøyd med dette, hadde vist i allefall håpet på å få nok zelda til de få konsolene han får inn. Er uansett bare å møte opp på morran, om det blir kø, får man kølapper på utsiden av døra, så blir ikke snakk om noe løping for å komme frem først.

 

Vurderer å møte opp selv om jeg kan, hadde egentlig planlagt en wii til jul, og elkjøp ser ut til å ha den beste prisen, på 2k, i forhold til de fleste andre på 2.5k.

Lenke til kommentar
Noen som vet fra tidligere erfaringer sånn ca når Elkjøp starter med å dele ut kølapper?

7423453[/snapback]

 

De ser det an, ut fra hvor mye folk som står ved døra før de åpner, mener han nevnte ca en halvtime før om det er mye folk på lillehammer.

 

Om det står veldig mye folk en time før, vil de nok starte så fort de har muligheten til det, så de kan åpne dørene og slippe inn folk kontrolert kl10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...