Gå til innhold

Wii-oversikt: butikker, priser og antall


marXman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, for en som vil spille Wii i dag, så føles det ganske frustrerende. Tre konsoller er latterlig få! Og jeg brenner såpass for konsollen at jeg var nummer fem i køen. Derfor føles det ekstra kjipt at de som faktisk fikk kjøpe den ikke skal åpne den før julaften.

7458091[/snapback]

Hvis du brenner så for den burde du evt. møtt utenfor en annen butikk litt tidligere... Alle vet vel at Elkjøp ville ha lang kø den dagen. ;)

 

---

 

Noen som vet om noen litt mindre og ukjente butikk-kjeder som selger Wii i Vestfold-området?

Jeg tror det er tomt hos de aller fleste nå og flere butikker har lang reservasjonsliste... Men steder som Sande og andre småsteder kan jo kanskje ha noe!?

Lenke til kommentar
Vel, for en som vil spille Wii i dag, så føles det ganske frustrerende. Tre konsoller er latterlig få! Og jeg brenner såpass for konsollen at jeg var nummer fem i køen. Derfor føles det ekstra kjipt at de som faktisk fikk kjøpe den ikke skal åpne den før julaften.

7458091[/snapback]

 

Haha, ikke si at du virkelig brenner for konsollen og ikke møter tidligere. Vi hadde folk som kom i 11-tiden kvelden før. De fortjente Wii, de. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vel, for en som vil spille Wii i dag, så føles det ganske frustrerende. Tre konsoller er latterlig få! Og jeg brenner såpass for konsollen at jeg var nummer fem i køen. Derfor føles det ekstra kjipt at de som faktisk fikk kjøpe den ikke skal åpne den før julaften.

7458091[/snapback]

Hvis du brenner så for den burde du evt. møtt utenfor en annen butikk litt tidligere... Alle vet vel at Elkjøp ville ha lang kø den dagen. ;)

 

---

 

Noen som vet om noen litt mindre og ukjente butikk-kjeder som selger Wii i Vestfold-området?

Jeg tror det er tomt hos de aller fleste nå og flere butikker har lang reservasjonsliste... Men steder som Sande og andre småsteder kan jo kanskje ha noe!?

7458270[/snapback]

Sande har det ihvertfall ikke, lekebutikken her selger ikke en gang noe som har med spill og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...