Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noen der ute?


Gjest Gjest_Mr.X_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mr.X_*

Hei.

 

Jeg kan starte med å si at jeg er en 18 år gammel gutt med mye erfaring fra et relativt kort liv. Jeg ser helt normal ut, jeg fungerer veldig godt blant andre mennesker og jeg har hatt kjæreste før. Nå er det en del år siden og jeg har veldig lenge lengtet etter ei ny jente å tilbringe tiden min sammen med. Problemet er at det virker ikke som om det er noen for meg "der ute".

 

Man kan vel si at jeg har store problemer med å vite hvor jeg skal lete. Jeg er relativt ofte på fester, og det hender jeg ender opp med søte og greie jenter, slik som sist gang. Det var kyssing, kosing og der var det slutt. Det var på en måte bare på fest, og ikke noe som betyr noe in real life. Nå begynner jeg å få angst for at det ikke er noen for meg der ute. Er det egentlig det?

 

Hva skal en egentlig gjøre for å finne seg ei kjæreste? Gå på byen, javel, men der er det stort sett bare fulle folk uansett. Dra på helsestudio, joda, men der henger jentene rundt de verste bolerne. Bare la det komme av seg selv, nei, det har aldri skjedd meg. Noen som har andre forslag? Jeg er ikke desperat, men det er et jævlig stort tomrom i meg som jeg er interessert i å fylle med noe meningsfullt, slik som ei kjæreste. Er det andre som vet hva jeg snakker om, som har fått kjæreste, og har noen råd?

 

Seriøsitet og slikt setter jeg stor pris på. Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du stikker edru på fest hos en bekjent, du møter noen du sikkert kommer i kontakt med, du sjarmerer henne og andre med din voksne edruhet, tar kontakt seinere, og finner på noe utenom festing. Eller du kan begynne å prate med random folk på nettet? Det er et så stort medium, at du finner sikkert noen å dele noe med, om ikke kjæresteri, så iallfall vennskap, og kanskje igjen nye muligheter gjennom denne nye vennen. :yes:

Lenke til kommentar

Du virker som en ålreit fyr og vil sikkert møte ei trivelig jente som setter pris på deg. Jeg tror rett og slett du ikke bør tenke så altfor mye på det og heller bare fortsette å være deg selv. Desto hardere du prøver, desto vanskeligere vil det bli å få seg kjæreste.

 

Det ordner seg nok skal du se. :)

Lenke til kommentar

ikke stress med det, bare ha det gøy og fortsett å rote med jenter på fest.

 

En dag roter du med ei du vil treffe dagen etterpå også!

 

 

 

Kom tilbake om 10 år, hvis du ikke har funnet noen til da, så er det større grunn til bekymring (selv om det heller ikke da er krise)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Å møte på damer på fester bare gjør at man ikke blir virkelig kjent med personen med engang. I andre sammenhenger blir man kjent med personligheten og om dere går overens i naturlige omgivelser, gjør dere det så utvikler det seg til LOVE. Møter mange pene damer på byen, men jeg er 0 interessert da personligheten er helt døv. Vil heller møte en søt jente med en fantastisk personlighet jeg kan leve med.

Lenke til kommentar

Jeg støtter først og fremst LarsP!

 

Men: Selv om det å ha noe konkret (og betydelig) til felles ikke bør være noe kriterium for å inngå et forhold, synes jeg ideen om at det er en fordel kan være et godt utgangspunkt for «leting». Ettersom mennesker på fest ofte ikke har så mye mer til felles enn alkoholen, kan det kanskje være du har andre interesser som du kan pleie gjennom sosialt samvær? Problemet er bare at ikke alle har det, og at muligheten til å møte nye mennesker i edru tilstand ofte blir mindre ettersom man blir eldre. Men hva med politiske møter? Foreninger og organisasjoner?

 

Du blir kjent med mennesker med en felles holdning til ting, og så har alle disse menneskene venner igjen, og så blir mulighetene mildt sagt store. Politikken har i hvert fall gjort undere for privatlivet mitt – så store undere at du ikke vil tro det. :)

 

Og husk hele tiden: Alle liker å bli snakket til. Alle liker oppmerksomhet. Mao. kan du veldig gjerne sette deg ved siden av jenter på bussen og innlede en samtale. Hvis du på en eller annen måte møter ei jente som du vil bli bedre kjent med en gang, så bør du si det til henne og ta initiativ til å møtes igjen.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke å værra total Nørd for å ha 3 60er på wow da....

Sett mange folk som har klart seg selv med ``wow``

Uansett back to topic....

 

Du er bare 18.....du har sikkert hvertfall 40-60 år til forran deg....

og i den tiden har du nok av tid til å finne den ``rette``

Minuset er at de fleste starter med å stresse alderede rundt 15-års stadiet......da kan man starte å lure....=/

Lenke til kommentar
Man trenger ikke å værra total Nørd for å ha 3 60er på wow da....

Sett mange folk som har klart seg selv med ``wow``

7410771[/snapback]

Neida ikke når profilen ser sån ut: http://ctprofiles.net/3697631 :p

 

Men jaja back to topic: Du lever bare en gang, du er heldig som får rotet med masse jenter om 40 år vil du se tilbake og lengte tilbake. Kjærste kommer sikkert med tiden ingen grund til å stresse.

Lenke til kommentar
Man trenger ikke å værra total Nørd for å ha 3 60er på wow da....

Sett mange folk som har klart seg selv med ``wow``

7410771[/snapback]

Neida ikke når profilen ser sån ut: http://ctprofiles.net/3697631 :p

 

Men jaja back to topic: Du lever bare en gang, du er heldig som får rotet med masse jenter om 40 år vil du se tilbake og lengte tilbake. Kjærste kommer sikkert med tiden ingen grund til å stresse.

7410928[/snapback]

Naxx-Gear + Love life experiences = Yeah right...

Lenke til kommentar
Naxx gear?....OMFG.....

da er man total nørd.....XD

 

Da er man hvertfall på jordet......

Jaja......gjør som meg...slutt med wow og se ``real life`` folk for en gangs skyld......

( verdt å prøve...;)

7415912[/snapback]

 

og du er så mye bedre, som skjønner hva han faktisk snakker om?

Lenke til kommentar

HAHA så totalt eid!!

Men wow er noe som ødelegger det sosiale livet!!

Derfor slutta jeg med det.

End of story.

 

Slapp av, mange som ikke har hadt så masse damer hittil i livet når du bare er 18.

En dag vil du møte noen du liker og hvis du er heldig så liker hun deg også.

Ikke alle vil ha gutter som er rundbrennere og har vært på alle i bygda.

 

Gå på de plassene du like å gå på og gjør det du liker å gjøre... For tross alt så skal du ikke gi opp det du liker for å finne en dame, da er hun ikke den rette siden hun ikke liker det du liker og da kan ihvertfall det bli problere i forrholdet.

 

Mitt råd, slapp helt av og ta det som det kommer seg.. Du er fortsatt ung!

Lenke til kommentar
Naxx gear?....OMFG.....

da er man total nørd.....XD

 

Da er man hvertfall på jordet......

Jaja......gjør som meg...slutt med wow og se ``real life`` folk for en gangs skyld......

( verdt å prøve...;)

7415912[/snapback]

Nå skal ikke jeg gå helt av topic her men alle som har spilt WoW i et par dager vet hva Naxx gear er. Du mener tydligvis jeg er mer "nørd" enn en med 3 lvl 60's, bare fordi jeg vet hva Naxx gear er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...