Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noen der ute?


Gjest Gjest_Mr.X_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvt WOW, men har noen kamerater som er hekta. Langt fra bare nerder som spiller det, men vil tro det er en god del nerder også. Uansett syns jeg det er nerdete å nevne det girsystemet eller hva det var (:p) og vise screenshot av profil i spillet osv. Sikkert veldig vanedannende, men det må da være måte på.

 

Ble jo bare OT her til slutt, men skal gjøre et lite forsøk på å få den tilbake på sporet. Slutt å lete etter den perfekte jenta. Noe som heter at når man leter finner man ikke, og det er mye sant i det. Plutselig lyner det fra klar himmel, og den mest fantastiske person du kan tenke deg er i din omgangskrets. Det er ikke noe man kan planlegge, men av og til bare skjer det. Vær deg selv, gå på fester og ha det morro. Før eller siden treffer du en spesiell du vil bli bedre kjent med :)

Lenke til kommentar

Henger meg på deg, og prøver å få dette back ontopic.. Jenter har en tendens til å merke om du "er desp etter dame (aka på leting), og dette pleier å slå negativt ut for deg i datingprosessen.. Slutter du å lete, blir du plutselig mye mer ettertraktet.. Er ihvertfall min erfaring..

Lenke til kommentar
Har aldri prøvt WOW, men har noen kamerater som er hekta. Langt fra bare nerder som spiller det, men vil tro det er en god del nerder også. Uansett syns jeg det er nerdete å nevne det girsystemet eller hva det var (:p) og vise screenshot av profil i spillet osv. Sikkert veldig vanedannende, men det må da være måte på.

7427341[/snapback]

Her er det altså snakk om "utstyr". :p

Det er helt sant at WoW er veldig vanedannende, har nesten slutta helt selv, pga. at det tar så mye tid.

 

Men folkens, dette var min siste OT på denne tråden. (Håper jeg.)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Mr.X_*

Hei igjen!

 

Hadde helt glemt at jeg hadde postet denne tråden her, men i kveld kom jeg på det igjen. Er veldig takknemlig for seriøse og gode tilbakemeldinger fra enkelte her inne. Det viser seg at det er mange seriøse brukere på diskusjon.no som tar seg tid til å lese/høre om andres problemer.

 

Jeg hører mange sier man bare skal la det komme av seg selv, men jeg tror egentlig ikke det er så lett. Jeg mener, det er sjelden noen jenter komme til meg og spør om jeg vil finne på noe, eller spør meg om vi kan bli bedre kjent. Det har skjedd ved en anledning de siste årene, og den jenta har allerede type og oppfører seg veldig merkelig. Aner ikke hvor jeg har henne, og vil heller ikke involvere meg på noen som helst måte med ei jeg ikke skjønner meg på.

 

Det er en stor fest nå til helga, men som mange sier, det er nok ikke der det skjer. Jeg har det i bakhodet hele tiden, og legger heller aldri mye i de få gangene det blir noe på fest. De man lærer seg å kjenne på fest viser seg egentlig å være en helt annen i virkeligheten, og det har jeg lært etter mye prøving og feiling. Det er bare det at jeg gjerne skulle ønske det var sånn.

 

Ser ut til at jeg bare får avvente situasjonen og se. Men det å sitte alene hver bidige dag ut og inn er rimelig bedritent. Jada, jeg har mange gode kamerater, men det blir ikke på samme måte. Ei kjæreste er på en måte noe helt annet. Dere skjønner sikkert. Det er ofte bare så deprimerende å se at alle mulig andre folk finner hverandre på fora (!), på fest eller på skolen.

Lenke til kommentar
Drister meg til å dra alle som spiller WoW under en kam, og konkluderer med at alle er nerder jeg..

7427226[/snapback]

over 6 millioner spillere. Det må være en diger faens jævel av en kam..

7427252[/snapback]

 

Hehe :D , det må være dagens gullkorn. Men må si meg litt uenig med nerval der altså, har mange venner jeg som spiller Wow, og de er like sosiale og har like mange venner som andre jeg kjenner...

 

On topic igjen, tror jeg nok at det bare er noe som "skjer" en gang, og at det ikke blir noe bedre av å sitte å bekymre seg over det.

 

edit: LEIF was here

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Drister meg til å dra alle som spiller WoW under en kam, og konkluderer med at alle er nerder jeg..

7427226[/snapback]

over 6 millioner spillere. Det må være en diger faens jævel av en kam..

7427252[/snapback]

 

Hehe :D , det må være dagens gullkorn. Men må si meg litt uenig med Pinglebolle der altså, har mange venner jeg som spiller Wow, og de er like sosiale og har like mange venner som andre jeg kjenner...

7433695[/snapback]

Her er jeg OT igjen. :)

Du skriver at du er uenig med Pinglebolle, men likevel skriver du: har mange venner jeg som spiller Wow, og de er like sosiale og har like mange venner som andre jeg kjenner...

 

Håper det bare var en liten leif som inkluderte den "u"-en, ellers er jeg stolt av å kalle deg selvmotsigende. :p

Lenke til kommentar
Drister meg til å dra alle som spiller WoW under en kam, og konkluderer med at alle er nerder jeg..

7427226[/snapback]

over 6 millioner spillere. Det må være en diger faens jævel av en kam..

7427252[/snapback]

 

Hehe :D , det må være dagens gullkorn. Men må si meg litt uenig med Pinglebolle der altså, har mange venner jeg som spiller Wow, og de er like sosiale og har like mange venner som andre jeg kjenner...

7433695[/snapback]

Her er jeg OT igjen. :)

Du skriver at du er uenig med Pinglebolle, men likevel skriver du: har mange venner jeg som spiller Wow, og de er like sosiale og har like mange venner som andre jeg kjenner...

 

Håper det bare var en liten leif som inkluderte den "u"-en, ellers er jeg stolt av å kalle deg selvmotsigende. :p

7433738[/snapback]

 

*kremt* whuupps ja :blush: Men det jeg tabbet meg med, var at jeg skrev feil bruker der, skulle være nerval jeg var uenig med...

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...