Gå til innhold

Half Life 2 ! probleme... prob. er løst.


Anbefalte innlegg

Hei og hopp !

 

Har begynt å spille HL 2 igjen etter en lang tid uten spilling.

 

Har altså et lite problem, jeg kommer meg ikke videre når jeg har kommet til et fyrtårn. Har rasa rundt i 20-30 min rundt fyrtårnet uten noe lykke som fører til at jeg kommer videre.

 

Klarer altså ikke huske hva jeg gjorde første gangen jeg spilte det. :p

 

Noen som kan hjelpe / tipse meg ? :) Takk på forhånd !

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er etter at du har kjørt bil og skyti ned noen heli så skal du ned helt nederst å gå ut en dør da ser det ut som du detter ned i havet, men det gjør du ikke ....

7387552[/snapback]

 

 

Ja det hjalp lite da jeg ikke finner noen dør nederst i fyrtårnet. Finner bare en sån greie til å trykke inn kode på :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...