Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jada har nok det, har slukt en del essoburgere i årenes løp ja

Haha var tider det, men det ble statoil til slutt da.. Hadde mye bedre statoilburger i hamar faktisk, enn her. Merkelig det der..

9056263[/snapback]

Vi har 2 statoil stasjoner, 1 km fra hverandre, men den ene lager bedre burgere enn den andre, merkelig med det der :p

Skrevet

Haha var tider det, men det ble statoil til slutt da.. Hadde mye bedre statoilburger i hamar faktisk, enn her. Merkelig det der..

9056263[/snapback]

Osten blir ikke smeltet/stekt sammen med burgeren da.. :(
Skrevet (endret)
Nyhus: Jeg er usikker på om du har dradd simonsen-saken for langt ( :p ), eller om det først nå begynner å bli gøy.

9056257[/snapback]

Det har vært hysterisk hele tida ^^

Spesielt om du har "sett han" slik som jeg har :(

Endret av Nyhus
Skrevet (endret)
Nyhus: Jeg er usikker på om du har dradd simonsen-saken for langt ( :p ), eller om det først nå begynner å bli gøy.

9056257[/snapback]

Det er like gøy hver gang, skal jeg si deg!

Men eneste grunn til at han kommer med sleivspark til Simonsen er jo fordi han så snoppen hans og er i all hemmelighet hans nye homofile elsker :roll:

9056263[/snapback]

Var koselig natt, det :wee:

Endret av bazukh
Skrevet
Er det ikke nå eplefe skal si at man ikke skal disse andres fetisjer? :wee:

Hadde egentlig ikke tenkt på det, men: Ikke diss andres fetisjer, det finnes folk som tenner på mye rart. Og mat er faktisk et ganske vanlig fetisj. ^^

Skrevet
Hadde egentlig ikke tenkt på det, men: Ikke diss andres fetisjer, det finnes folk som tenner på mye rart. Og mat er faktisk et ganske vanlig fetisj. ^^

9056294[/snapback]

Hva definerer en fetisj? Er å like jenter en fetisj?

Skrevet
Er det ikke nå eplefe skal si at man ikke skal disse andres fetisjer? :wee:

9056294[/snapback]

Jeg har en Jan Simonsen-fetisj :dribble:

Men eneste grunn til at han kommer med sleivspark til Simonsen er jo fordi han så snoppen hans

9056292[/snapback]

Venstre testikkel takk!

9056309[/snapback]

Det er det du sier, ja, men.. kan vi stole på det? :hmm:

Skrevet

9056294[/snapback]

Skal du ikke takke meg for at jeg minnet deg på det? :wee:
Skrevet

9056308[/snapback]

Et fetisj er en ikke-seksuell ting som du assosierer med sex/tenner på.

F.eks. undertøy, mat, sjokoladesaus, wet, scat.. m.m.f.

Skrevet

9056294[/snapback]

9056320[/snapback]

Gulrot agurk og jente

Skrevet

9056308[/snapback]

En fetisj er vel definert som å tenne på noe "ikke-seksuelt". Som at noen er veldig glad i undertøy mens andre blir helt ville om dama har på seg gummistøvler under akten. (Jeg tilhører den første gruppen)

Skrevet

9056320[/snapback]

Takk for at du minnet meg på det.

Så, hva syntes dere er det rareste fetisjet?

Skrevet (endret)
Var koselig natt, det :wee:

9056292[/snapback]

Ja det var det. Må gjentas.Jeg spanderte burgermeny på icemanslasken da. makan :D Det skal jo bli burgerfæst her gikk det rykter om så du får komme da^^

OI satan, astronomisk stor suicidal frivill. hjelpes. brb

Endret av Ø.B.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...