Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

b-real lever iallefall opp til signaturen sin, hehe

7471970[/snapback]

 

Jeg synes han er søt jeg. :wee:

7471984[/snapback]

Breal er på en måte forumets bestefar. Han har vært her lenger enn alle andre, han krever respekt, folk hører på det han sier (mest fordi de må) og når han kjefter og smeller så ler alle, i stedet for å ta ham alvorlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere jenter er for emosjonelle..hva er dealen med å kappe av kjønnsorganer? Bare kvinner finner på slikt..irrasjonelle mennesker

7472208[/snapback]

 

Jeg tror det er fordi det er mye vanskeligere å kutte av en kvinnes kjønnsorganer enn en manns. :p

7472221[/snapback]

ja, og det gjør vondt. Han skal pines før han skal drepes.

Lenke til kommentar
Breal er på en måte forumets bestefar. Han har vært her lenger enn alle andre, han krever respekt, folk hører på det han sier (mest fordi de må) og når han kjefter og smeller så ler alle, i stedet for å ta ham alvorlig.

7472223[/snapback]

 

Mye sannhet i det du sier der, Stefan. Men vi er jo glad i ham tross alt, er vi ikke?

Lenke til kommentar
Breal er på en måte forumets bestefar. Han har vært her lenger enn alle andre, han krever respekt, folk hører på det han sier (mest fordi de må) og når han kjefter og smeller så ler alle, i stedet for å ta ham alvorlig.

7472223[/snapback]

En del sant det der. Kanskje man heller skal bare slutte å si ting å heller bare utføre handlingene..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...