Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Skulle gå å legge meg, men så fant jeg ut at det ikke var mer tannkrem igjen. Min ene tube var knuske tørr. Klippet den til og med opp, men det var som om noen hadde sugd ut all dens livskraft.

Noen forslag?

Går ikke å legger meg og sover med upussede tenner, med vilje. :ermm:

7473083[/snapback]

 

Bland bakepulver og vann og dypp tannbørsten nedi. Du vil garantert få en skummende og etsende effekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, forumet er så jævlig (hah, rett setting iallefall) overregulert. Skulle ikke være nødvendig å ha f.eks en regel for hva man kan quote, men det blir vel slik når hundre stykker quoter feil/unødvendig hele tiden...

 

Dagens klisjé: JEG HATER NYNORSK!! (100000 utropstegn til)

 

Seriøst, hvem faen bryr seg om temaet i Erasmus Montanus, alle vet vel at det drittstykket latterliggjør akademikere og skal ha alle til å tenke seg om før man braser ut med kunnskap om alt og alle.

 

..

 

 

Jaok, noen trenger kanskje lærdommen, menne... Som Vin Diesel sier: I LIVE FOR THIS SHIT!

 

Greit nok, nynorsk går bra til et visst punkt, men når en hel analyse skal forfattes på det drittskriftspråket, så går det for langt.

 

:hrm:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Huff, forumet er så jævlig (hah, rett setting iallefall) overregulert. Skulle ikke være nødvendig å ha f.eks en regel for hva man kan quote, men det blir vel slik når hundre stykker quoter feil/unødvendig hele tiden...

 

Dagens klisjé: JEG HATER NYNORSK!! (100000 utropstegn til)

 

Seriøst, hvem faen bryr seg om temaet i Erasmus Montanus, alle vet vel at det drittstykket latterliggjør akademikere og skal ha alle til å tenke seg om før man braser ut med kunnskap om alt og alle.

 

..

 

 

Jaok, noen trenger kanskje lærdommen, menne... Som Vin Diesel sier: I LIVE FOR THIS SHIT!

 

Greit nok, nynorsk går bra til et visst punkt, men når en hel analyse skal forfattes på det drittskriftspråket, så går det for langt.

 

:hrm:

7473167[/snapback]

 

 

Og etter nattens lovord av Supremex legger jeg meg

Endret av brd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...