Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

ser for meg en del medlemmer... må vi arrangere grupper da?

7472044[/snapback]

Ja. I tillegg til håndspåleggelse kan vi ha healing (varme hender) osv. Håndmåling kan være profetier, vi lager en "bibel" med fingeravtrykk som må leses av "den indre hånd i vårt hjerte" elns, og vips har vi en dogmatisk og statsstøtteberettiget organisasjon. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser for meg en del medlemmer... må vi arrangere grupper da?

7472044[/snapback]

Ja. I tillegg til håndspåleggelse kan vi ha healing (varme hender) osv. Håndmåling kan være profetier, vi lager en "bibel" med fingeravtrykk som må leses av "den indre hånd i vårt hjerte" elns, og vips har vi en dogmatisk og statsstøtteberettiget organisasjon. :)

7472084[/snapback]

50 - 50?

Lenke til kommentar
mushi: du må spise agurk og bacon. Eller spy.

7472106[/snapback]

Seriøst?

 

Har bare bacon. Skulle hatt cola, da hadde jeg blitt frisk med en gang :(

7472125[/snapback]

Seriøst. agurk hvis man er så dårlig at alt annet fungerer dårlig, og bacon for å få igang systemet. Salt bacon og masse vann/cola. Agurk er litt mat og mest vann, og kan gnages på uten brekningsfornemmelser.

 

*peke på mushi og le* Jeg drikker cola nå. :p

Lenke til kommentar

Herregud, da var jeg hjemme. Ute regner det som om det skulle vært ragnarok....

 

I tilleg så var bussen 30 min forsinka når jeg kom hit.Først 15 min fra Haugesund, så var det den fobaska ferga som kom forseint.

Men dæven, jeg satt attmed ei nydelig jente på bussen. :love:

 

NP: O-Zone - Dragostea din tei

Lenke til kommentar
Har dere noen gang opplevd å hate en person så intenst at der får lyst til å ta å kappe av huet på den personen og grille det for så å henge det på en flaggstang. Men før det kutte av personens kjønnsorganer?

 

 

hint til Jonas.

7472163[/snapback]

 

Det har jeg absolutt opplevd. Forstår deg jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...