Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Tenke på den religionen som tror på det flygende pastamonstret! :roll:

Det er faktisk en religion, men jeg husker ikke hva den heter. :(

7471736[/snapback]

Vet ikke alle at det er The Church of the Flying Spaghetti Monster? :ohmy:

Sjekk ut avataren min. :thumbup:

 

edit: tilhengerne heter pastafarianere (pastafarians, og kler seg som pirater, fordi nedgangen i antall pirater har skapt den globale oppvarmingen. Religionen blir innimellom kalt pastafarianism. Religionen er vitenskapelig "besvist" og har forklaringer på C-14 datering m.m.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
har aldri helt skjønt hva som klasifiseres som spam på SO. Kan noen forklare meg det? trodde poenget var spam jeg.

7471842[/snapback]

Hvis du TROR poenget er å spamme så burde jeg gi deg advarsel for ikke å ha lest retningslinjene eller reglene i første posten som står her.

Nesten så jeg burde gjøre det egentlig.

Ta å les Stickyen som står øverst i OT-baren.

Lenke til kommentar
har aldri helt skjønt hva som klasifiseres som spam på SO. Kan noen forklare meg det? trodde poenget var spam jeg.

7471842[/snapback]

Hvis du TROR poenget er å spamme så burde jeg gi deg advarsel for ikke å ha lest retningslinjene eller reglene i første posten som står her.

Nesten så jeg burde gjøre det egentlig.

Ta å les Stickyen som står øverst i OT-baren.

7471869[/snapback]

beklager. har lest, men mente heller at det i praksis ikke virker som om poenget er spam-fritt.... :blush:

Lenke til kommentar
viste dere at hvis man kan dokumtere at man holder sermonier og har medlemmer kan man få stats-støtte? 80 kr per medlem eller no....

7471891[/snapback]

Du må ha den godkjent som religion også... Men jeg tror absolutt at hånd-religionen har gode sjanser. :)

7471906[/snapback]

ja, men poenget er at hvis den er godkjent har man krav på stats-støtte.

 

Sliter litt med hvordan sermoniene skulle foregått... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...