Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare la vær å gå på det. Nekt, nekt, nekt. Oo

7437264[/snapback]

Det er jo det jeg gjør, men hun gir seg faen meg aldri. ALLE maser jo!

Hun prøvde seg t.o.m. på å få meg til å føle meg dum. "Jeg ser jo her at du har vært syk i mange år, lett å se hvor fint du har klart deg uten piller. :roll: Du skal ikke prøve litt vel?"

 

*finne skattekort og bytte lege*

Lenke til kommentar
Bare la vær å gå på det. Nekt, nekt, nekt. Oo

7437264[/snapback]

Det er jo det jeg gjør, men hun gir seg faen meg aldri. ALLE maser jo!

Hun prøvde seg t.o.m. på å få meg til å føle meg dum. "Jeg ser jo her at du har vært syk i mange år, lett å se hvor fint du har klart deg uten piller. :roll: Du skal ikke prøve litt vel?"

 

*finne skattekort og bytte lege*

7437290[/snapback]

 

Den er faen meg bra frekk!

Lenke til kommentar

Hvordan gikk nynorsken din? :)

7437263[/snapback]

 

Og da er smurfen ferdig med heldags nynorsk.

Følte at jeg var ferdig for en time siden og satt og sosa i en time og prøvde å få til noe produktivt ut av det hele.

Oppgavene var jævlige.

Skriv en artikkel om naturalismen (som jeg kan mer eller mindre veldig lite om) og skriv en artikkel om folkediktningas funksjon.

Sistnevnte gikk glatt og jeg fikk 2,5 sider, mens førstnevnte var litt verre.

Ble 2 sider der og... Til slutt, etter å ha pakket inn mye svada.

 

Så var det å skrive ut, levere og gå.

Bare en snartur innom Polet.

7436831[/snapback]

Lenke til kommentar
Lykkepiller er bare sheit uansett, istedenfor å være i en bølgedal av følelse, så går man på en rett linje, helt til man slutter på dem, da går det plutselig brått nedover igjen og da er det sjeldent man kommer opp igjen, vis man ikke begynner på lykkepiller igjen da.

7437391[/snapback]

AKKURAT det som er poenget mitt! I tillegg bryter hele verden sammen hvis du glemmer pilla en dag eller tar den for seint. Tror du de vil høre? Neida! Leger tar jo faen ikke feil. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...