Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snart tom for toalettpapir her. Nå må jeg stikke til vaskerommet (felles her i bygget). Forhåpentligvis finner jeg en rull der som jeg kan stjele. Butikkene er jo stengte og jeg har ikke lyst å ofre gardinene.

8228383[/snapback]

Stenger butikkene virkelig så tidlig i badstuland?

Skrevet
Nå har pcn min klikka 2 ganger så nå har jeg bare 2 spill på pcn ^^

SWJKJA og JFK reloaded.

8228430[/snapback]

JFK reloaded er jo kult da! :wee:

Å NEEEEEEEEI, KABELEN KOMMER IKKE UT.

Faen, nå er det på tide å spise mer fiber

:p

8228461[/snapback]

Har du med laptopen på dass eller?

Skrevet
Snart tom for toalettpapir her. Nå må jeg stikke til vaskerommet (felles her i bygget). Forhåpentligvis finner jeg en rull der som jeg kan stjele. Butikkene er jo stengte og jeg har ikke lyst å ofre gardinene.

8228383[/snapback]

8228465[/snapback]

Vel, ikke samtlige butikker, men butikkene som ligger i nærheten av meg. Orker ikke ta buss/tog til sentrum bare for toalettpapir.

Skrevet

8228383[/snapback]

8228465[/snapback]

Vel, ikke samtlige butikker, men butikkene som ligger i nærheten av meg. Orker ikke ta buss/tog til sentrum bare for toalettpapir.

8228511[/snapback]

Du hadde jo ikke så mye å gjøre på allikevel sa du...

Skrevet

heii SO... nå har jeg kommet fra shoppingdag med Aidskake og det var MEGAKOOS!! :D men hu dro meg in i masse skumle shapper :S

har dere gjort i dag? :wee:

Skrevet
Tror det er noe galt med meg. Vurderer å ikke drikke idag, selv om det er fest hos en venn. Sære greier.

8228604[/snapback]

det er noe galt med deg...

Skrevet
Tror det er noe galt med meg. Vurderer å ikke drikke idag, selv om det er fest hos en venn. Sære greier.

8228604[/snapback]

det er noe galt med deg...

8228615[/snapback]

Faen, det var det jeg fryktet. Håper ikke det er kreft.

Skrevet
Det er slitsomt å trene :hm:

8228594[/snapback]

Jeg var i Tryvann fra 08:00 til 18:00 i dag.. Har kjørt ski i hele dag. Du kan tenke deg at jeg er passe kake i beina nå. :cry:
Skrevet

Jeg pleier og sitte og fikle med mobilen jeg, når jeg "gjør det jeg må"

PSP'n ligger faktisk i dorull-kurven xD

Skrevet
heii SO...  nå har jeg kommet fra shoppingdag med Aidskake og det var MEGAKOOS!! :D men hu dro meg in i masse skumle shapper :S

har dere gjort i dag? :wee:

8228580[/snapback]

Haaha, stakkars.. Jeg vet hvordan hun er :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...