Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva trenger du vite?

7847558[/snapback]

Hvorfor slutten på filmen "animal farm" ble laget slik av CIA at vi på en måte kan ha enda en revolusjon. Eller noe sånt.. Bare jeg trenger basic facts om kommunisme, og CIA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan du sende gratis sms med netcom. Det gjelder hvis du sender til andre som er med i netcom familie. Håper tele2 får det også, siden det er det jeg skal ha når bindinga til netcom går ut.

Skrevet
Haha, det er bedre enn å leke så jævla voksen da.

7847544[/snapback]

Nei, det er det ikke.

Fjortiser besitter den lavest kjente intelligens blant alle av jordens menneskegrupper. Det vil si at de er like under gruppen som går under navnet "hjernedøde".

Skrevet
Det er ren ondskap reinkarnert i menneskelig form gjennom en menneskelig manifestasjon, denne gang i form av Stalin.

7847578[/snapback]

Hysj med deg.

7847611[/snapback]

Du er søt når du er gretten. :wee:

Skrevet (endret)
Nå kan du sende gratis sms med netcom. Det gjelder hvis du sender til andre som er med i netcom familie. Håper tele2 får det også, siden det er det jeg skal ha når bindinga til netcom går ut.

7847632[/snapback]

Jeg har Djuice Non Stop gratis mld til hvem som helst, 300 kr mnd, 0,89 øre minutte for å ringe.. syns det er ganske billig jeg

Endret av Den store P
Skrevet
Nei, det er det ikke.

Fjortiser besitter den lavest kjente intelligens blant alle av jordens menneskegrupper. Det vil si at de er like under gruppen som går under navnet "hjernedøde".

7847634[/snapback]

Hvordan får de det egentlig til? Å plassere seg under de som har hjerne som en grønnsak er godt gjort.

Skrevet
Du er søt når du er gretten. :wee:

7847648[/snapback]

Trodde jeg alltid var søt? :dontgetit:

Hvordan får de det egentlig til? Å plassere seg under de som har hjerne som en grønnsak er godt gjort.

7847654[/snapback]

De har en gave :yes:

Øhm øhm... Marx?

:dontgetit:

7847657[/snapback]

Kommunistiske manifest er på biblioteket ;)

Skrevet
Propagandamaskinenes kommunisme, eller Marx' kommunisme?

7847639[/snapback]

Øhm øhm... Marx?

:dontgetit:

7847657[/snapback]

Karl Marx. Mannen med hjerne.

Skrevet
Jeg har Djuice Non Stop gratis mld til hvem som helst, 300 kr mnd, 0,89 øre minutte for å ringe.. syns det er ganske billig jeg

7847651[/snapback]

Hvis jeg har netcom familie med samboeren kommer regninga mi til å være på 10 kr elns, for han er den eneste jeg sender mld til og ringer. Derfor det er så genialt.

Skrevet
Hvorfor slutten på filmen "animal farm" ble laget slik av CIA at vi på en måte kan ha enda en revolusjon. Eller noe sånt.. Bare jeg trenger basic facts om kommunisme, og CIA.

7847627[/snapback]

Men.. Nå snakker du om den Orwellianske fremstilingen av den egnelske sosialismen. :dontgetit:

Skrevet
Hvis jeg har netcom familie med samboeren kommer regninga mi til å være på 10 kr elns, for han er den eneste jeg sender mld til og ringer. Derfor det er så genialt.

7847677[/snapback]

Okei, men daså, greit å bare forholde seg til en person :p

Skrevet

7847654[/snapback]

"Å være tilbakestående er det vi fjortisjævler gjør best!"

Skrevet (endret)
Nei, det er det ikke.

7847634[/snapback]

7847654[/snapback]

Fjotiss er en tilstand ikke en alder... Fjortisser greier å lire av seg så mye dumt at en hjernedød grønnsak er bedre selskap!

------------

Hardware.no har begynt og levere artikler til Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/31/490547.html

Gratulerer hw :fun:

7847700[/snapback]

Er ikke det en stund siden de begynte med det da?

Endret av L4r5
Skrevet
Er ikke det en stund siden de begynte med det da?

7847704[/snapback]

Takk for at du sier til alle at jeg ikke følger med. Æsj, hadde ikke fått det med meg før nå. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...