Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men skal jo uansett daue! Husker jeg kjørte i 180km/t i min gamle Mercedes-Benz 230E 83-modell. Jeg hørte mutterne løsne i motorrommet og hele bilen ristet som fyy! Haha, jeg har aldri ledd så mye før..

 

Altså, jeg kjører en 600k Mercedes nå men ingen andre bil har gitt meg større glede enn denne! Hadde stikkflamme ut potta under giring fra føste til andre :D

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Hehe, leste nettopp om karen som hadde laget skrytevideo om kjøringa hans i 240km/t. Har selv kjørt over denne hastigheten på Ring 3 mellom Blindern og Sinsen men glad jeg ikke lagde skrytevideo. Bilen jeg brukte hadde vært lett å spore opp :wee:

7383517[/snapback]

Hehe kult ja. Hvem har gitt deg lov til å sette andres liv i fare? Skal du kjøre fort så gjør du det på en lukket bane.
Lenke til kommentar
Nei jævli kult å kjøre fort og miste venner pga overmot, miste familie pga folk som kjører som det dere gjør

7383607[/snapback]

Jeg syntes ikke det er jævli kult :dontgetit:

7383617[/snapback]

 

 

Virker som du ønsker det, sånn som du prater, jeg har vært i godt over 300 kmt, men på lukket bane, aldri om jeg skulle kjørt over 150 på norske veier, fart i seg selv har ikke noe glede for meg, det er mer akselerasjon som er gøy.

Lenke til kommentar

Nei, vi diskuterer egentlig trening og kjøre langt over grensa med bil..

 

Og så snakker vi om det moralske ved å kjøre fort, akkurat som at ingen skjønner noe av det..

 

@Den store,

Har aldri sagt at det er kult å miste noen men man er idiot i ny og ne, noe jeg var og ikke skjuler. Var kult der og da men i ettertid har jeg hele tiden sagt at det var idiotisk og uforsvarlig.

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Er et poeng det der. Har uansett roa ned kjøringa mi 10 hakk nå. Var en stund jeg nesten frontkoliderte eller vingeklipte biler annenhver dag. Endte med at jeg kjørte ut og bilen nesten velta.

 

Er fink sjåffør nå :)

 

EDIT: lite tips: ikke sett deg inn i en bil hvis du sliter med selvmordstanker. :ermm:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...