Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Muttern har en Lexus RX300. Nydelig bil men ikke mitt førstevalg innen SUV. Svingradiusen er grotesk dårlig...

7384253[/snapback]

Jasså? Satser på at den er mer å skryte av enn en gammel mercedes benz stasjonsvogn fra 85 ca. Ny bil er ny bil, og lexusen er fin.

7384279[/snapback]

Hehe, DET er den. Sier ikke at bilen er dårlig men svingradiusen på RX300 er noe fryktelig lav. Må ofte svinge, rygge, svinge, rygge. Kan godt hende at senere utgaver har fått en ordnings på det.

 

Ellers er bilen sinnsyk god å kjøre, veldig responsiv og 4x4 lock er genialt..

 

@Den Store P,

Tror faktisk Lexusen har denne funksjonen. Er jo Toyota dette også :)

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Hehe..kanskje det, kanskje det men man drar ikke til et StreetMeet og sier "Hoy Gutta, sjekk ut Corollaen min'a". Da burde den ihvertfall ha noe mer spesielt enn bodykit, eksos og luftfilter..hvis du skjønner hva jeg mener..

 

---

 

Selger Mac OS X på Finn.no, finn denne hendvendelsen og svarte:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

----- Original Message -----

From:

To:

Sent: Wednesday, November 29, 2006 1:17 PM

Subject: Mac OS X Tiger 10.4

 

Hei!

Is that a universal tiger disk or for a speciffic model mac. Makes a difference you know

If it's universal I'll consider it for half price

150 nok

 

Denne meldingen er sendt på vegne av: Andrew

 

------

 

Hi Andrew,

 

Yeah, its a universal installdisc for every Mac.

 

From what I could see on AppleStore, a Mac OS X 10.4 sells for 1195,- for one licence. If you could give me a good argument for why you should get this copy that cheap, I'll consider it.

 

Best Regards,

Glenn Zande

 

 

Venter spent..sleipe mennesker! 300,- for et produkt til verdi av 1200,- er vel ikke mye å forlange vel..

 

Edit: dette er ikke noe skjult reklame fra min side..

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Han kjøpte den som vrak og bygde den opp selv, helt etter sin egen stil og behov.

7384466[/snapback]

Står stor respekt av slike prosjekter! Har du noen bilder?

 

@B-Real,

kanskje klumpen kommer av at du innser hver gang du hører på albumet, at de 160 spenna kunne ha kjøpt deg en god pizza og noe brus istedenfor?

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Kan sikkert få tatt noen i løpet av noen dager og legge ut, han holder på med en Toyota Crown 69 mod nå, som han skal rigge ganske kraftig. Pappa holder på med en gammel opel olympia og en mgb, faen, jeg må å kjøpe meg noe å holde på med snart, jeg har bygd om en dtr 50 da, til en tsx med 100cc motor...hehe :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...